Niin pitäisi vaihtaa tuohon satkuuni laatikko.
Ajattelin, että ennenkuin sen heitän keulille niin voisi rempata sitä. Kannattaako lähteä tähän touhuun, jos ei ole ennen tehnyt? Mahtaakohan nuo pajat ottaa paljonkin rempasta.
Olisi 2kpl ~330tkm ajettuja laatikoita, että onhan niillä jo ajettu jonkin verran. Omassa laatikossa on 5-vaihde todennäköisesti paskana.
Mistä hankin laatikkoremppaan osat? Vai pitääkö ne hakea ihan laakeriliikkeestä? Mitenkä paljon tuohon mahtaisi upota rahaa?
Vielä yksi juttu, kannattaako vaihtaa samalla vetoakseleiden kupit?
Enska pitää vaihtaa 6->7:n, tämäkään ei taida olla paha homma?
Mitenkäs se speedpartsin leveämmät rattaat, onko kukaan ajatellut itse teettää noita?
Vaihdelaatikko -remppa
Vaihdelaatikko -remppa
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
taisi olla semmoinen noin 200€ laakereihin.
perän laakerit tietysti vaihtaa, mutta mielestäni kaikki laakerit uusiksi, ei sitten ainakaan ne hajoa.
ja riippuen sitten miten laatikko muuten toiminut, että vaihtaako synkroja tms .
perän laakerit tietysti vaihtaa, mutta mielestäni kaikki laakerit uusiksi, ei sitten ainakaan ne hajoa.
ja riippuen sitten miten laatikko muuten toiminut, että vaihtaako synkroja tms .
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin