mielenkiintoinen 99..
mielenkiintoinen 99..
nettiautossa melko mielenkiintoinen 99 myynnissä! -82 SPECIAL, kattoluukulla ja air-flow sarjalla!
lisäksi hienon värinen eikä kovin huonokuntoisen näköinenkään..
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=737587
tuo kyllä kelpais kunnostukseen, on vaan hieman kaukana, eikä rahaa ostaa.
lisäksi hienon värinen eikä kovin huonokuntoisen näköinenkään..
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=737587
tuo kyllä kelpais kunnostukseen, on vaan hieman kaukana, eikä rahaa ostaa.
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4027
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Ei noita airflowta saa mistään (ainakaan silloin, kun minä tuollaista etsin) ja nyt vielä noin halvalla...
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Jos vaan aika riittää. Turbosta meni kansipahvi ja tuo prätkä odottelee sytkää. Mutta tuohan on 99-fanin märkä uni, joten tottakai kunnostukseen.gls kirjoitti:loistavaa! pääseepähän hyvään kotiin.lefa42 kirjoitti:Käyn huomenna hakemassatuon, jos vaan ehdin siirtokilvet hakemaan.
meneekö kunnostukseen?
Jos vaikka täyttäisin lottorivin, niin olisi varaa teettää korityöt kaverilla ja ostaa keulille turbomylly.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
http://koti.mbnet.fi/stefa/99airflow/
Fiilistelykuvia, tosin kamerakännyllä napattuja, mutta kuitenkin. Auto pelasi koko matkan kuin enkeli, renkaisiin laitettiin alkumatkasta 2.1 bar paineet, niin ajettavuuskin oli kohtalainen.
Nestettä tai öljyä ei matkalla kulunut. Jarrut olivat surkeat, mutta välttyi auto niiden ansiosta sentään hirveen osumisesta loppumatkalla.
Fiilistelykuvia, tosin kamerakännyllä napattuja, mutta kuitenkin. Auto pelasi koko matkan kuin enkeli, renkaisiin laitettiin alkumatkasta 2.1 bar paineet, niin ajettavuuskin oli kohtalainen.
Nestettä tai öljyä ei matkalla kulunut. Jarrut olivat surkeat, mutta välttyi auto niiden ansiosta sentään hirveen osumisesta loppumatkalla.
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Mie kävin myöskin ihailemassa tuota LEAa. Oli ihan siisti peli ja aika vähän hitsattavaa. Kenelle meni?Jipo kirjoitti:Reetu kirjoitti:Hienoa lefa
Sama mieltä! Että minun ei oo pakko pelastaa. Ja meni hyvään kotiin. Kuka muuten osti saman myyjän toinen 99 LEA -74? Kuulin että meni Ouluun!
VW transporter 2.5tdi vm.99
Autoa tutkittu ja todettu seuraavaa :
-Helmat ovien takaa vaihtokunnossa, täysin pehmeät
-Pohjassa vain pientä hitsaustyötä, melko kovaa on
-Vetarintunnelien ympäristö pehmeää
-Iskarit ja jouset kiinni tukevasti, takapyöränkotelot ehjät
-Korisarjassa vain pari halkeamaa, osiltaan täydellinen
-Kattoluukku ei vuoda eikä natise
-Kone on tihkuttanut ajan saatossa runsaasti öljyä konehuoneeseen, mutta ei käydessään tulvi, eli pesun jälkeen voisi harkita tiivistystä
-Jarrut eivät vuoda, vaikka niin väitettiin, etujarrut alkoivat pelaamaan eilisen hirvenväistön jälkeen, ja tänään hieman vielä herkistelin, joten alkavat olla jo hidastuskelpoiset, uusiksi menevät joka tapauksessa.
-Alla 1 kesä- ja 3 nastarengasta
-Sisusta vaatii ovipahvit sekä kuskinpenkin, ei juuri muuta (kattoverhous roikkuu vain takaa.
-Pakoputki on vaihdettu
-Edessä ja takana Monroe Sensatrackit, jotka pelaavat, takana jousessa jokin jäykistekumi, alusta on hyvä ajettava, sopivan kova ja urheilullinen.
-Sävylasit alkuperäiset (takasivuissa tosin lisänä kalvot), myös sävylliset peilit löytyy.
-Sähkölaitteet toimivat, jarruvalon anturia pitäisi hieman kohdistaa, kun ei ota kuin poljin pohjassa.
-Nesteitä ei kulunut eilisen jälkeen (nyt noin 300km ajettu), eli lienee tekniikaltaan ok, kone käynnistyy laakista ja käy nätisti, laatikkokin toimii (5v)
Kaikenkaikkiaan kiva peli. Tässä uusia kuvia :
http://koti.mbnet.fi/stefa/99airflow/Uudet/
-Helmat ovien takaa vaihtokunnossa, täysin pehmeät
-Pohjassa vain pientä hitsaustyötä, melko kovaa on
-Vetarintunnelien ympäristö pehmeää
-Iskarit ja jouset kiinni tukevasti, takapyöränkotelot ehjät
-Korisarjassa vain pari halkeamaa, osiltaan täydellinen
-Kattoluukku ei vuoda eikä natise
-Kone on tihkuttanut ajan saatossa runsaasti öljyä konehuoneeseen, mutta ei käydessään tulvi, eli pesun jälkeen voisi harkita tiivistystä
-Jarrut eivät vuoda, vaikka niin väitettiin, etujarrut alkoivat pelaamaan eilisen hirvenväistön jälkeen, ja tänään hieman vielä herkistelin, joten alkavat olla jo hidastuskelpoiset, uusiksi menevät joka tapauksessa.
-Alla 1 kesä- ja 3 nastarengasta
-Sisusta vaatii ovipahvit sekä kuskinpenkin, ei juuri muuta (kattoverhous roikkuu vain takaa.
-Pakoputki on vaihdettu
-Edessä ja takana Monroe Sensatrackit, jotka pelaavat, takana jousessa jokin jäykistekumi, alusta on hyvä ajettava, sopivan kova ja urheilullinen.
-Sävylasit alkuperäiset (takasivuissa tosin lisänä kalvot), myös sävylliset peilit löytyy.
-Sähkölaitteet toimivat, jarruvalon anturia pitäisi hieman kohdistaa, kun ei ota kuin poljin pohjassa.
-Nesteitä ei kulunut eilisen jälkeen (nyt noin 300km ajettu), eli lienee tekniikaltaan ok, kone käynnistyy laakista ja käy nätisti, laatikkokin toimii (5v)
Kaikenkaikkiaan kiva peli. Tässä uusia kuvia :
http://koti.mbnet.fi/stefa/99airflow/Uudet/
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Osia
Joo kyllä hienolta näyttää tuo auto, vaikka onkin jo vanha ja paljon käytetty sekä sisältä likainen.
Minulla on pihassa samanlainen Special -malli.
Ainakin noita verhoiluin osia olisi. Kuskinpenkkin minunkin autossa on rähjääntynyt, mutta toinen on parempi. Ja kyllähän niistä niitä kankaita vois vaihtaa.
Kattoluukullinen sisäkattokin löytyy, kunhan vaan verhoilee uudelleen. Ja samaten niitä kattoluukun mekanismejä.
Ovipahveista toinen on kunnollinen. Kannattaa kysellä osia.
Minulla on pihassa samanlainen Special -malli.
Ainakin noita verhoiluin osia olisi. Kuskinpenkkin minunkin autossa on rähjääntynyt, mutta toinen on parempi. Ja kyllähän niistä niitä kankaita vois vaihtaa.
Kattoluukullinen sisäkattokin löytyy, kunhan vaan verhoilee uudelleen. Ja samaten niitä kattoluukun mekanismejä.
Ovipahveista toinen on kunnollinen. Kannattaa kysellä osia.
SAAB