Vaihdelaatikko tietoutta
Vaihdelaatikko tietoutta
Olisi yksi laatikko tallin nurkassa.
Laatikon päällä lukee:
456 10
904141
Tuo 6 on enskan numero, mutta mistä tuosta tiedän onko laatikko 5 vai 4-lovinen laatikko?
Kuinka helposti kytkimen pääsylinteri hajoaa? Kun vaihdoin pääsylinterin jousen ja tiivisteet, mutta silti neste ei tule läpi. Kytkin on tiedoton, ilmattu on ja nestettä ei näy, tuntuisi että neste jäisi pääsylinteriin.
Laatikon päällä lukee:
456 10
904141
Tuo 6 on enskan numero, mutta mistä tuosta tiedän onko laatikko 5 vai 4-lovinen laatikko?
Kuinka helposti kytkimen pääsylinteri hajoaa? Kun vaihdoin pääsylinterin jousen ja tiivisteet, mutta silti neste ei tule läpi. Kytkin on tiedoton, ilmattu on ja nestettä ei näy, tuntuisi että neste jäisi pääsylinteriin.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
niin mikä borg & beck? kytkin vai? kyllä väittäisin että se 5 speed on, tuskin on enää 10 versiota tehty 4 speedinä... mikä siinä on -vm leima?Turbo16 kirjoitti:Ihmetyttää, että jos tuo laatikko tosiaan on 5-lovinen. Niin 900aero.com väittää, että 4-lovisessa laatikossa on Borg & Beck.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Ota siirtäjän päästä papukaija- / lukkopihdeillä kiinni ja käy kaikki 5+pakki läpi niin uskot Kytkimen nyt voi aina vaihtaa...Turbo16 kirjoitti:Ihmetyttää, että jos tuo laatikko tosiaan on 5-lovinen. Niin 900aero.com väittää, että 4-lovisessa laatikossa on Borg & Beck.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Kytkinlevy+asetelmahan on voitu vaihtaa. Jos sitä meinaat?Turbo16 kirjoitti:Ihmetyttää, että jos tuo laatikko tosiaan on 5-lovinen. Niin 900aero.com väittää, että 4-lovisessa laatikossa on Borg & Beck.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01