Vaihdelaatikko tietoutta

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Vaihdelaatikko tietoutta

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Olisi yksi laatikko tallin nurkassa.
Laatikon päällä lukee:

456 10
904141

Tuo 6 on enskan numero, mutta mistä tuosta tiedän onko laatikko 5 vai 4-lovinen laatikko?

Kuinka helposti kytkimen pääsylinteri hajoaa? Kun vaihdoin pääsylinterin jousen ja tiivisteet, mutta silti neste ei tule läpi. Kytkin on tiedoton, ilmattu on ja nestettä ei näy, tuntuisi että neste jäisi pääsylinteriin. :roll:
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

poistettu kun sama linkki tuli pari kertaa....
Viimeksi muokannut mikkoimp, Ma Touko 15, 2006 16:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Ihmetyttää, että jos tuo laatikko tosiaan on 5-lovinen. Niin 900aero.com väittää, että 4-lovisessa laatikossa on Borg & Beck.
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

Turbo16 kirjoitti:Ihmetyttää, että jos tuo laatikko tosiaan on 5-lovinen. Niin 900aero.com väittää, että 4-lovisessa laatikossa on Borg & Beck.
niin mikä borg & beck? kytkin vai? kyllä väittäisin että se 5 speed on, tuskin on enää 10 versiota tehty 4 speedinä... mikä siinä on -vm leima?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Niin kytkin.. En ole katsonut -vm, muistaakseni oli -88 vuotuisesta autosta nypätty irti
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

Turbo16 kirjoitti:Ihmetyttää, että jos tuo laatikko tosiaan on 5-lovinen. Niin 900aero.com väittää, että 4-lovisessa laatikossa on Borg & Beck.
Ota siirtäjän päästä papukaija- / lukkopihdeillä kiinni ja käy kaikki 5+pakki läpi niin uskot :) Kytkimen nyt voi aina vaihtaa...
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

onko muuten 4 vaihteisia missä keskitys laatikossa?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Avatar
Juho80
"Hirsch"
Viestit: 751
Liittynyt: La Touko 24, 2003 11:39

Viesti Kirjoittaja Juho80 »

ei ole, muttei 4-vaihteisessa sitä edes tarvitse, kun vaihteet kahdessa rivissä...
og900/9-3/9-5 vm.-88-05
Tech 2 china
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10294
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Turbo16 kirjoitti:Ihmetyttää, että jos tuo laatikko tosiaan on 5-lovinen. Niin 900aero.com väittää, että 4-lovisessa laatikossa on Borg & Beck.
Kytkinlevy+asetelmahan on voitu vaihtaa. Jos sitä meinaat?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin