
1 mistä saan vertailutaulukon eroista

2 tarviiko kanta-auto tarkistusta tehdä

3 olisko jollain omia kokemuksia aiheesta kyseisestä merkistä

niin tarkoitus ei ole vaihtaa "kuin kone ja jarrut"

mistäpä nuo opukset saisi?Mertmi kirjoitti:Meikäläinen käytti ton 99:n muutoskatsastuksessa turboksi kahta opusta. Saabin korjaamokirjan tekninen osa (0) 99:stä ja vastaava opus 900:sta. Liikkeellä on tuosta 900:n kirjasta pdf-kopsukin.
Kaikista selkeintä on mennä ihan ensimmäisenä käymään katsastuskonttorilla, jahka saat tuon korjaamokirjan teknisen osan matkaasi. Selvität paperihommat etukäteen ja sitten vasta käyt muuttamaan autoa. Moottorin luovuttaja-autosta tarvitset tiedot ja kauppakirjan, jolla osoitat omistavasi tekniikan tai tekniikanluovuttajan. Auton runkonumero tai vähintäänkin rekisterinumero pitää näkyä kauppakirjassa.
Jarrut+kone ei mee kanta-autotarkastuksen prosenttirajan yli.