Lesjöforssit cabbeen
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3983
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Voi juku, kun sais noin vähän tietä nähneen saabin joskus itellekin. Nuo pyöräkotelot oli niin neitseelliset, että ihan ihmetyttää. Meikäläisen silmä kun ehti tottumaan vähän toisenlaisiin näkymiin tuossa talven aikana.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Juu eipä tuota Saabiksi tahdo tunnistaa, kun pyöränkoteloista ei näy valoa läpi.Mertmi kirjoitti:Voi juku, kun sais noin vähän tietä nähneen saabin joskus itellekin. Nuo pyöräkotelot oli niin neitseelliset, että ihan ihmetyttää.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti
Tuollaisia vahvikepaloja pallonivelien pultinkantojen alla olisi tarvittu vanhemmissakin malleissa. Nyt on tukivarret pultinreiän ympäriltä kuopalla. Noita ei muuten näy edes EPC:ssä, onkos tuo joku oma parannus, vai missä autoissa noita on?
Viimeksi muokannut jus, Pe Touko 26, 2006 10:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Menin sanattomaksi...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Hmmh.. Vielä mitä. kauhea ainakin 0,5 mm halkaisijaltaan oleva kiveniskemäkin oli konepellissä.Vesa Pohjalainen kirjoitti: Hieno on livenäkin nähtynä ja jopa ns kylmät tyypit otettunakin
Viimeksi muokannut Saappi Kuski, Ke Kesä 28, 2006 08:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9000CS 2,3
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3983
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Joo. Kyllä silmä lepäs eilen Mustin autoa katellessa ensin WST:ssä ja illalla vielä pks potkuissa. Itte kun löytäis joskus samanlaisen helmen
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Kuinkas mahtuu rengaat pyörimään alla?
Vai tuliko yhtään alaspäin?
Meinaan vaan ettei takana ala ottamaan kiinni .
No eihän cabbella mitään remonttitarvikkeita kuljetellakaan .
Vai tuliko yhtään alaspäin?
Meinaan vaan ettei takana ala ottamaan kiinni .
No eihän cabbella mitään remonttitarvikkeita kuljetellakaan .
og900 special -89 (ex),9-5 sedan manual aero -00 (ex), 9000 Griffin -93 (ex)
9-5 wagon aero -03(ex), 9-3 tids wagon -07
Jäsen nro 2050
9-5 wagon aero -03(ex), 9-3 tids wagon -07
Jäsen nro 2050
Minkäslaiseen ankkakenoon se satku menee noilla Motonetin jousilla? Tuleeko sitä hienoa "vene" lookkia niinkuin joillakin, eli keulat pystyssä mennään. Ja onko etujousien vaihto paha nakki?
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Näytti asettuvan ihan hyvään linjaan, minkä voi odottaakin jos etujousissa on 7kierrosta, ja tarkoitettu madallusjousiksi. Näytti olevan kuva cabbesta jonkun WST-kuvissa.
Etujousien vaihto kunnon työkalulla on paljon helpompaa kun takajousien vaihto, jos taas yrittää vaihtaa etujouset bilteman jousipuristimilla niin siinä menee ilta ja hermot lopullisesti jo ensimmäisen jousen kanssa. Plussana vosi toki mainita että nuo motonetin madallusjouset menee väliin ilman puristimia.
Edessä: Rengas irti, iskarin alapää irti, jousi kasaan ja ulos. Uusi jousi väliin, iskari paikalleen ja rengas kiinni. 10min.
Etujousien vaihto kunnon työkalulla on paljon helpompaa kun takajousien vaihto, jos taas yrittää vaihtaa etujouset bilteman jousipuristimilla niin siinä menee ilta ja hermot lopullisesti jo ensimmäisen jousen kanssa. Plussana vosi toki mainita että nuo motonetin madallusjouset menee väliin ilman puristimia.
Edessä: Rengas irti, iskarin alapää irti, jousi kasaan ja ulos. Uusi jousi väliin, iskari paikalleen ja rengas kiinni. 10min.
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06 & 9-3SC-08
- 9-3SC 1.8t Aut. -08 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower