99 arvossaan
99 arvossaan
Alkaa tuo Fiatin markkinointi olla epätoivoista:
"Hyvitän autostasi, 2000€ vaihtaessasi sen uuteen Fiat Puntoon"
2000€ 21-vuotiaasta 99:stä?
Paljonkohan 99:stä saisi vaihdossa uuteen 9-5:een? Varmaan saman 2000, jos lupaisi, ettei tuo vaihdokkia.
"Hyvitän autostasi, 2000€ vaihtaessasi sen uuteen Fiat Puntoon"
2000€ 21-vuotiaasta 99:stä?
Paljonkohan 99:stä saisi vaihdossa uuteen 9-5:een? Varmaan saman 2000, jos lupaisi, ettei tuo vaihdokkia.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11
Citroën C5 2.0 HDi -11
Ai, sie saat niin paljon. Mulle luvattiin Roissa 1690€. Menin sen tarjouslapun kanssa liikkeeseen, että tuli tämmöinen. Automyyjä innostui ihan silmissä ja kysyi, että minkäs väristä Puntoa laitetaan tulemaan. Kommentoin, että tämä oli sitten viimeinen tarjouslappu joka mulle tulee ja lähdin kävelemään.
Muutama lappu niitä oli tullut ja aina vain oli paremmin varusteltu Punto tarjouskohteena. Viimeisin oli joku 5-ovinen Dynamic-malli. Jäi tuo malli hyvin mieleen, kun pari päivää lapun "palautuksen" jälkeen oli parkkipaikalla just samanlainen. Olikohan joku tarttunut syöttiin No, eipä siti viitsinyt vaihtaa hyvää perheautoa, tosin kaksiovista, 5-reikäiseen pastasiivilään.
Muutama lappu niitä oli tullut ja aina vain oli paremmin varusteltu Punto tarjouskohteena. Viimeisin oli joku 5-ovinen Dynamic-malli. Jäi tuo malli hyvin mieleen, kun pari päivää lapun "palautuksen" jälkeen oli parkkipaikalla just samanlainen. Olikohan joku tarttunut syöttiin No, eipä siti viitsinyt vaihtaa hyvää perheautoa, tosin kaksiovista, 5-reikäiseen pastasiivilään.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Minullekin tuli tänään postia Delta-autosta, joka alkaa lupaavasti: Minulla on sinulle mahtavia uutisia. Hyvitän Sinulle autostasi 2.000 euroa vaihtaessasi sen nyt uuteen Puntoon! Mukana oikein esimerkkilaskelma, johon on merkitty HUIPPUHYVITYS 2.000 EUROA! vaihtoauton on vuonna 1985 rekisteröity, ehjä SAAB 900 AV 252, 260, jonka katsastus on voimassa.
Ehjä ja katsastettu 900 Aero pysyy tallissa, enkä vaihtaisi mihinkään fiiattiin edes päikseen
Eski
Ehjä ja katsastettu 900 Aero pysyy tallissa, enkä vaihtaisi mihinkään fiiattiin edes päikseen
Eski
Kannattaa mennä liikkeeseen ja esitellä ittesä oikein kättäpitäen.. sitten ottaa hiivatti koeajoon ja polkea siitä italian ihmeestä etukumit kankaille asti. Sitten mennään takas liikkeelle, kuitataan mahd. houkutuksena ollut kahvipaketti ja sen jälkeen tuumataan automyyjälle että teinä en lähettelisi enää noita tarjouslappuja.. meinaan saattaa rengasliike ystävystyä kovasti teidän kanssa jos minä joka tarjouksen kulkineen käyn koeajamassa.dimebak kirjoitti:..
Tuloksena on ollut moisista tempauksista mm. uhkailu oikeudella.. kuittasin että hittovieköön, niin onkin.. koeajatatte autoilijoita selkeästi tieliikennelain vastaisella autolla!
Ei muuten enää tule hiivatin mainoksia.. mikskähän..?
Paikallisessa ihan muuta kuin Fiat:ia myyvässä liikkeessä kanssa "ystävystyivät" minun kanssa, pidin pari kuukautta tapana että joensuuhun ajaessani ajoin suoraan hakemaan auton koeajoon. Koeajon päätteeksi nostelin lukuisat kauppakassit koeajoautosta omaani liikkeen pihalla ja sit palautettiin auto..
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Ei kannata ei. Ei edes siihen Ferrariin, ne ku näytti kilpa-autoinakin sammuvan tosi tiukkoihin paikkoihin, ainakin Schumin käsissä.Eski kirjoitti:Ehjä ja katsastettu 900 Aero pysyy tallissa, enkä vaihtaisi mihinkään fiiattiin edes päikseen
Eski
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Tuosta ajettavuudesta.. eihän se ehkä ole raskasrakenteisemman saabin veroinen tukevuudessa, mutta noita italiaanoja en haukkuisi huonoiksi ajettaviksi kuitenkaan..Eski kirjoitti:Nythän mä vasta hokasin, että se onkin oikein tor1no-malli, jossa on dualdrive-ohjaustehostin. Eikä siinä vielä kaikki, sillä Punton ylellinen varustelu, suuret sisätilat sekä erinomainen ajettavuus ja turvallisuus ovat aina olleet omaa luokkaansa...
Eski
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3983
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Kyllä tohon "vipuun" moni kyllä oikeesti meneekin, eihän se punto muuten niin paljon myyty olis.
Ja asian sivusta nelosen start ohjelmassa oli uusi punto koeajossa ja painaa kokoluokkaansa nähden vähän 1255 (muistaakseni) ja koneena 1,4 77hv Joo-o ja kun tät vertaa vaikka 900 kaasari saabin ja joku kehtaa niitä vielä laiskoiks sanoo.........vaikka moottorit kuinka on kehittyneet.
Ja asian sivusta nelosen start ohjelmassa oli uusi punto koeajossa ja painaa kokoluokkaansa nähden vähän 1255 (muistaakseni) ja koneena 1,4 77hv Joo-o ja kun tät vertaa vaikka 900 kaasari saabin ja joku kehtaa niitä vielä laiskoiks sanoo.........vaikka moottorit kuinka on kehittyneet.
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Jep, melkoisella varmuudella jos menee "rahat kädessä" Puntoa ostamaan, niin sama 2000€ putoaa saman tien, ehkä vähän ylikin. Ei taida paljoa enää lähtöhinta tippua, jos vie jonkun ruosteen raiskaaman katsastetun ja hikiseen omin avuin liikkuvan autonrotiskon vaihdossatomu kirjoitti:Hehe, markkinointikikkahan tuo vain on, se 2000e on tinkivarasta pois
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Mä kävin koeajamassa pari vuotta takaperin puntoa kun paremman puoliskon mummolle (86v) etsiin uutta autoa. (Mummo halusi uuden auton kun vielä ei ihan pakastavedettyä ollut aikaisemmin ollut, ja yaris sillä nykyään sitten on ). Muistaakseni silloin kysyin siitä hyvityksestä tai oliko aikaisemmin, kun sain omasta autostani tarjouksen niin silloin sanoi myyjä, että tarvitsevat vaihtoauton että saavat emokonsernille dokumentit vaihtoautosta. Sanoi vain että katsastettu pitää olla, kunnolla ei ole muuten väliä kunhan vain ajamalla olis tuonut. Tiedä sitten miten piti myyjän puheet paikkaansa.
Kolme kesää sitten tuli ajettua italiassa 4 pv tällä silloin uudella puntolla ja ihan mukava auto se oli uutena ajaa pikkuautoksi, oli ilmastoitu vielä. Eihän se mihinkään kulkenu ja serpenttiiniteillä piti pistää 3 ja 2 silmään että kulki mutta varsinkin kaupungissa se extra kevyt ohjaustehostin oli tosi mukava. Vähän muovisiahan ne on sisältä ja hyvin ne pitää ruoste suojata jos sellaisen ostaa sekä sähkövikoja ja muita tyyppivikoja niistä löytyy kuin muistakin. Itsekin harkitsin kun saabin ostin että ostaisin punton kun parin tonnin puntoja, jotka olis ollut kuitenkin vaan n. 10 vuotta vanhoja ja jonkun verran alle 200 tkm ajettuja oli tarjolla. No hyvä että en ostanut puntoa taikka clioa, ois nää hauskuudet ja uudet kaverit jäänyt tapaamatta kun saabismiin hurahdin. Puhumattakaan 900 ajo-ominaisuuksista ja turvallisuudesta
Arvatkaapa missä menee punton nopeusraja serpentiinitiellä?
no se on siinä kun kumit rupee ulvoo niin apparinpenkillä rupee nopeuden rajoitin ulisemaan siihen malliin että pakko on hiljentää
Kolme kesää sitten tuli ajettua italiassa 4 pv tällä silloin uudella puntolla ja ihan mukava auto se oli uutena ajaa pikkuautoksi, oli ilmastoitu vielä. Eihän se mihinkään kulkenu ja serpenttiiniteillä piti pistää 3 ja 2 silmään että kulki mutta varsinkin kaupungissa se extra kevyt ohjaustehostin oli tosi mukava. Vähän muovisiahan ne on sisältä ja hyvin ne pitää ruoste suojata jos sellaisen ostaa sekä sähkövikoja ja muita tyyppivikoja niistä löytyy kuin muistakin. Itsekin harkitsin kun saabin ostin että ostaisin punton kun parin tonnin puntoja, jotka olis ollut kuitenkin vaan n. 10 vuotta vanhoja ja jonkun verran alle 200 tkm ajettuja oli tarjolla. No hyvä että en ostanut puntoa taikka clioa, ois nää hauskuudet ja uudet kaverit jäänyt tapaamatta kun saabismiin hurahdin. Puhumattakaan 900 ajo-ominaisuuksista ja turvallisuudesta
Arvatkaapa missä menee punton nopeusraja serpentiinitiellä?
no se on siinä kun kumit rupee ulvoo niin apparinpenkillä rupee nopeuden rajoitin ulisemaan siihen malliin että pakko on hiljentää
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
En ole Frost, mutta meille tuli kanssa tuo 2000e tarjous meidän 1988 cabrioletista. Tottakai kansii mennä cabbe vaihtamaan puntoontomu kirjoitti:
Frost osti helmen satkucabben, näinköhän tulee 2000e hyvitystarjous siitäkin
-Tommi
#906
Saabit: 9-3 2.0t Cab -02, 900 CD -79/83(Projekti), 99 -73(MR), 96 -73 (Harraste), 900i -92 (Harraste)
WWW-page: http://www.hollo.fi/saab
Saabit: 9-3 2.0t Cab -02, 900 CD -79/83(Projekti), 99 -73(MR), 96 -73 (Harraste), 900i -92 (Harraste)
WWW-page: http://www.hollo.fi/saab