Mitä eroa?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Mitä eroa?

Viesti Kirjoittaja Make »

Isäntä pisti tuossa hiljattain petrol 99:sin osiin. Koneella ei ollut ajettu varmaan kuin jokin vajaa 250tkm. Kori oli vaan valitettavasti ihan loppu.. :cry: Tuli vaan mieleen, että mitä eroja koneissa on tavalliseen 99:n koneeseen verrattuna? Onko esim. männät erilaiset? Pitäs alkaa keksimään jotain käyttöä sille.
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Puristukset on ainaki 7,5:1 , eli hyvä aihio turbottamiselle :lol: . Ja taitaa kiertokangetkin olla mallia turbo, korjatkaa jos olen väärässä.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
Eero
"Aero"
Viestit: 313
Liittynyt: To Helmi 19, 2004 22:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Eero »

Muistelisin, että 80-luvun lopulla oli juttua tuulilasissa missä tehtiin petrosta turbo. Siinä kai jouduttiin männät vaihtamaan, ett saatiin matalampi puristus. Mut muisti saattaa olla näin vanhassa asiassa suuntaan tai toiseen...
Subonaattori
"Aero"
Viestit: 358
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 18:49
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Subonaattori »

Kyllä sielä on turbon hilut koneessa!
ylipaine=ylivoimaa!
SAAB 9-5 Wagon Automatic BioPower MY02
#2269
Vastaa Viestiin