APUA-miten saan Aeron kylkipalat takaisiin?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
mart96
"Viggen"

APUA-miten saan Aeron kylkipalat takaisiin?

Viesti Kirjoittaja mart96 »

...kyseessä siis vm 86 AERO satku ja olen nyt jo monta tuntia yrittänyt, mutta ei s...a menee. Otin palat irti talvella maalausta varten ja nyt ajattelin laittaa takaisiin ja meinaa hermot/äly loppua. Siis siinä on ne alumiinikiskot ja otin yhden korista irti ja sovittelin siihen AERO muovipalaseen ja näen kyllä, että ensin pitäis mennä ylempi reuna ja sitten alempi, mutta kun laittaa sen kiskon koriin kiinni, niin ei pysty sitä niin hirveästi liikuttamaan. Siis sitä muoviosa, kun sen etuosa menee taas etulokasuojan reunan taakse.
Etunurkan palasta siis kyse, mutta pelkään, että ne oven ja pyörän väliset on sama hirveät.

Onko kellään jotain konstia suositella, vai pitää laittaa huonekalupulteilla lävitse :D
mart96
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja mart96 »

noniin vastaan itse :wink:
haulla kun etsin, niin sain muhkeat naurut-olin itse talvella kysynyt, että miten ne palat saa irti:-)

ja siellä joku klubilainen, kiitos hänelle sanoi, että ne työnnetään koko matkaan sinne uraan. No niin sain nyt etuvasemman nurkan kiinni.
vaikka se hetkeksi uskomattomalta tuntui. Vilkku piti ottaa pois taas jnp.
Aika mennyt pirusti hukkaan ja niin paljon olin vielä suunnittelut tehdä-no koko yö vielä edessä :wink:
Vastaa Viestiin