the problem (900 -89)

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
F.Scaramanga
"Kaasari"
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Helmi 27, 2006 21:14

the problem (900 -89)

Viesti Kirjoittaja F.Scaramanga »

Saab 900 89vm. ruiskuni alkoi temppuilemaan. Alkoi nykimään, jolloin iskin pullon sitä puhdistusainetta tankkiin. Nykiminen hävisi, mutta auto ei meinaa kestää kunnolla käynnissä tyhjänkäynnillä, kierrokset tippuvat tosi alas. Oli kyllä sama juttu ennen kun pistin ainetta tankkiin. Tulpat ja polttoaineensuodatin ja tulpan johdot vaihdettu 5000km sitten, ei pitäisi kai olla näissä mitään vikaa?

Lisäksi kuuluu vasemman eturenkaan luota jotain rahinaa pyörän liikkumisen tahtiin, liekö laakeri menossa rikki?
tpsaab
"Ruisku"
Viestit: 122
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2005 10:38

Re: the problem

Viesti Kirjoittaja tpsaab »

F.Scaramanga kirjoitti:Saab 900 89vm. ruiskuni alkoi temppuilemaan. Alkoi nykimään, jolloin iskin pullon sitä puhdistusainetta tankkiin. Nykiminen hävisi, mutta auto ei meinaa kestää kunnolla käynnissä tyhjänkäynnillä, kierrokset tippuvat tosi alas. Oli kyllä sama juttu ennen kun pistin ainetta tankkiin. Tulpat ja polttoaineensuodatin ja tulpan johdot vaihdettu 5000km sitten, ei pitäisi kai olla näissä mitään vikaa?

Lisäksi kuuluu vasemman eturenkaan luota jotain rahinaa pyörän liikkumisen tahtiin, liekö laakeri menossa rikki?

Kerran oli öljyntäyttökorkki auki, toivottavasti ei sullakaan oo sen kummempi.

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?p=303764

Btw mitä puhdistusainetta pistit?
OG900i -88
VW 1300 -70
antti.hakamaa
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja antti.hakamaa »

imuvuoto aika varmaan jokin letku irti tai rikki.
öljytikku huonosti kiinni.
900i 16-valve 2d -89 (vain kesä ajossa), 900i kat -90 2d (vain kesä ajossa),
900i 16-valve 4d -92 (ka), 900s 3d -91 (ka) ja 90 -85(oe) #1918
Vastaa Viestiin