OG900 - muovisia sisälokareita? YMS.

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
sarka
"Hölösuu"
Viestit: 1042
Liittynyt: Ma Maalis 06, 2006 10:15
Paikkakunta: Ylivieska

OG900 - muovisia sisälokareita? YMS.

Viesti Kirjoittaja sarka »

Tosiaankin, saakohan mistään og900:n sopivia muovisia sisälokasuojia, ja missähän hintaluokassa nuo pyörii?

Toinen mikä kiinnostaa, on jouset/iskarit. Millaisia jousia/iskareita olette suosineet satkussa? Madallusta en halua ja ainakin tällä hetkellä tuntuu sekä keula että perä aika veteliltä.
- Iskarit on piltemasta, melko uudet :o
- Jouset on enmuistamistä, takana pitäisi olla vahvistetut "peräkärry"-jouset... Mutta vetelältä tuntuu.

Ja semmoinen juttu mikä rupeaa ihmetyttämään. Takapää kolisee/kumisee, kun ajaa sellaisesta loivasta patista, kun tulee pitkää joustoa. Joskus saattaa jopa kekkosen kiharalla kuulua kumahdus. Äänenlähdettä ei löydy millään! Puslat näyttää ja tuntuu ehjiltä, ja iskarien yläpäät on kunnossa. Jouset (vaikka veteliltä minusta tuntuukin) on suht hyvässä kunnossa, eli perä ei mene kovin matalalla.

:saab: kiittää :D
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Re: OG900 - muovisia sisälokareita? YMS.

Viesti Kirjoittaja qaw »

sarka kirjoitti:Tosiaankin, saakohan mistään og900:n sopivia muovisia sisälokasuojia, ja missähän hintaluokassa nuo pyörii?
Ei ole olemassakaan.
Toinen mikä kiinnostaa, on jouset/iskarit. Millaisia jousia/iskareita olette suosineet satkussa? Madallusta en halua ja ainakin tällä hetkellä tuntuu sekä keula että perä aika veteliltä.
- Iskarit on piltemasta, melko uudet :o
- Jouset on enmuistamistä, takana pitäisi olla vahvistetut "peräkärry"-jouset... Mutta vetelältä tuntuu.
Vaihda kaasuiskarit, vaikka motonetistä Sachs Advantaget. Kallistuksenvakaajat voi myös auttaa ainakin mutkissa kallisteluun, jos sellaisia ei vielä ole.
Ja semmoinen juttu mikä rupeaa ihmetyttämään. Takapää kolisee/kumisee, kun ajaa sellaisesta loivasta patista, kun tulee pitkää joustoa. Joskus saattaa jopa kekkosen kiharalla kuulua kumahdus. Äänenlähdettä ei löydy millään! Puslat näyttää ja tuntuu ehjiltä, ja iskarien yläpäät on kunnossa. Jouset (vaikka veteliltä minusta tuntuukin) on suht hyvässä kunnossa, eli perä ei mene kovin matalalla.
Pakoputki kolisee johonkin? Tarkista sen asento ja ripustuskumien kunto.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
sarka
"Hölösuu"
Viestit: 1042
Liittynyt: Ma Maalis 06, 2006 10:15
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja sarka »

Mitäs maksaa laittaa kallistuksenvakaajat? Ja onko kuin älyttömän pitkä/vaikea homma?
SAAB 9000 CC 2.0TA my88
SAAB 900 CC 2.0i8 my85
N*ssan Terrano 2.7t my90
#5850
Vastaa Viestiin