TUplaysin ja satkun renkaat

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Henna Makkonen
"Aero"
Viestit: 364
Liittynyt: Ke Helmi 11, 2004 13:19

TUplaysin ja satkun renkaat

Viesti Kirjoittaja Henna Makkonen »

Hei. Voiko tuplaysiin laittaa satkun renkaat. Entä päinvastoin? 8)
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

Juu kyllä ne passaa. Myökin laitettiin mun aerosta Turbon vanteet meiän tupla ysin alle. Tulee vähä enemmän ralli mallin näkönen ku ne turbot on 6" leveet.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Pystykeulaa on myös jaolla 4x108 ja kässäri ottaa taakse vm 88.
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

Mimmi kirjoitti:Jos satku on ns. pystykeulainen, niin voi laittaa.
Tämän haluaisin kyseenalaistaa. Vielä 88 vuodesta eteenpäin sai karvalakkimallista pystykeulasatkua ja tietysti uudemmilla vanteilla.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
vesapo

Viesti Kirjoittaja vesapo »

lucaf kirjoitti:
Mimmi kirjoitti:Jos satku on ns. pystykeulainen, niin voi laittaa.
Tämän haluaisin kyseenalaistaa. Vielä 88 vuodesta eteenpäin sai karvalakkimallista pystykeulasatkua ja tietysti uudemmilla vanteilla.
Aivan, kuten Reijo tuossa sanoikin. Pystykeulaa tehtiin aina vuoteen -89 asti mutta navat muuttuivat -88. paras tuntomerkki on siis tuo kässärin toiminta
Vastaa Viestiin