Laittaessani uutta rattia og 900:een sain ruhjotuksi tyhmyyksissäni ne pienet urat sekä ratin keskiöstä, että ohjausakselista. Sillä seurauksella. ettei edes vanha ratti mene enää paikoilleen.
Onkos kellään vinkkejä/kokemusta mitä tulisi tehdä seuraavaksi?
Miten ylipäätään saa tiukkasovitteisen ratin asennetuksi paikoilleen?
Ratin ja ohjaustangon välinen hammastus tuli ruhjottua
Ratin ja ohjaustangon välinen hammastus tuli ruhjottua
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Re: Ratin ja ohjaustangon välinen hammastus tuli ruhjottua
Ota pieni tiheähampainen viila ja fiksaa booritukset ratista ja akselista?pevi kirjoitti:Laittaessani uutta rattia og 900:een sain ruhjotuksi tyhmyyksissäni ne pienet urat sekä ratin keskiöstä, että ohjausakselista. Sillä seurauksella. ettei edes vanha ratti mene enää paikoilleen.
Onkos kellään vinkkejä/kokemusta mitä tulisi tehdä seuraavaksi?
Miten ylipäätään saa tiukkasovitteisen ratin asennetuksi paikoilleen?
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
mullakin tulee mieleen jotta dremeliin vaan sopivia kapeita teriä ja kunnon suurentavat kakkulat silmille ja SUOJUS. Kaikki irtonaiset liat ja rasvat ensin pois.
Ratti on helposti mennyttä kalua koska se reiän viilaaminen on aika vaikeaa.
Tarkkuuviilasatsi kans kandee hommata.
Väkisin noi boorit ja kierteet ei mene kuin pahemmaksi.
Jos on oikein pahaa lyttäätynyttä akselin suulla, lie siitä voi osan poistaa toiminnan siitä karsimättä?
Ratti on helposti mennyttä kalua koska se reiän viilaaminen on aika vaikeaa.
Tarkkuuviilasatsi kans kandee hommata.
Väkisin noi boorit ja kierteet ei mene kuin pahemmaksi.
Jos on oikein pahaa lyttäätynyttä akselin suulla, lie siitä voi osan poistaa toiminnan siitä karsimättä?
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00