Miten mahtaa olla tuo sytytyksen säätö ahdoilla? tai siis yleensäkin miten tuo og satkussa tapahtuu? vaparin käyrähän ei käy (ainakaan isoilla ahdoilla). Missä menee ahtopaineen raja ns. bolt on kytkennässä jossa lyodään i8:iin t8:n pakosarja turbo ja määränjalaja sekä ojauspaineensäädin?
edit: toisin sanoen aiemmin mainitut pakolliset muutokset
projekti 900i ---> 900 t8
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Alustan muutokset
Miten on kallistuksenvakaajien kanssa? Matalapaineturbossa vm 1991 tai 1992 sellaiset on.tetammi kirjoitti:Aken sivuilta löytyy osa/prosenttilista ja kun tuosta rastittelee vaihdettavat osat, niin kyllä jää alle 35% joka kanta-autontarkastukseen vaaditaan.
Tuohonhan ei tarvii vaihtaa koneen lisäksi kuin kaasuiskarit ja paremmat jarrupalat.
Onko vanhemmissa turboissa kallistuksenvakaajat?
Itselläni on 900i vm 1987 ja kyllä 900S matalapaineturbo on ihan eri auto ajaa alustaltaan. En uskaltaisi ajaa oman auton alustalla 200 km/h edes nykyisillä hyvillä Bogen kaasuiskareilla, mutta turbon alustalla se on pelkästään hauskaa.