projekti 900i ---> 900 t8

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1992
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Miten mahtaa olla tuo sytytyksen säätö ahdoilla? tai siis yleensäkin miten tuo og satkussa tapahtuu? vaparin käyrähän ei käy (ainakaan isoilla ahdoilla). Missä menee ahtopaineen raja ns. bolt on kytkennässä jossa lyodään i8:iin t8:n pakosarja turbo ja määränjalaja sekä ojauspaineensäädin?
edit: toisin sanoen aiemmin mainitut pakolliset muutokset
900turbo3d
"Hölösuu"
Viestit: 1992
Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja 900turbo3d »

Juu niinhän se on. Sitä mä vaan mietiskelin että tapahtuuko säätö virranjakajassa, sytytysyksikössä, vai missä. Siis kun vapari tuskin moista ominaisuutta pitää sisällään niin mitä sytytyksen puolelta tulisi vaihtaa turbon vastaaviin?
Aki
"Kaasari"
Viestit: 6
Liittynyt: Ti Maalis 02, 2004 21:06
Paikkakunta: Espoo

Alustan muutokset

Viesti Kirjoittaja Aki »

tetammi kirjoitti:Aken sivuilta löytyy osa/prosenttilista ja kun tuosta rastittelee vaihdettavat osat, niin kyllä jää alle 35% joka kanta-autontarkastukseen vaaditaan.

Tuohonhan ei tarvii vaihtaa koneen lisäksi kuin kaasuiskarit ja paremmat jarrupalat.
Miten on kallistuksenvakaajien kanssa? Matalapaineturbossa vm 1991 tai 1992 sellaiset on.

Onko vanhemmissa turboissa kallistuksenvakaajat?

Itselläni on 900i vm 1987 ja kyllä 900S matalapaineturbo on ihan eri auto ajaa alustaltaan. En uskaltaisi ajaa oman auton alustalla 200 km/h edes nykyisillä hyvillä Bogen kaasuiskareilla, mutta turbon alustalla se on pelkästään hauskaa.
Vastaa Viestiin