99:n pyöränpultista..

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Jaska 99
"Tuplakaasari"
Viestit: 80
Liittynyt: Ke Maalis 09, 2005 13:49
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

99:n pyöränpultista..

Viesti Kirjoittaja Jaska 99 »

Elikkäs onko paha vaihtaa kun jengat on menny huonoiksi??
Eli miten pultti on navassa kiinni, onko jollain vastaruuvilla vai onko hitsattu kiinteeksi?

Kiitos neuvoista :)
Saab 99 GL5 vm.1983
Aina väääähän parannetaan...
ari_viitanen
"Hölösuu"
Viestit: 1531
Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ari_viitanen »

99.sä on mutterit se pitäisi lähteä joka on
navassa lyömällä pois, mutta täytyy purkaa
jarrulaikka pois ennen kuin näkee ne pultit.
Ari 1622
PelleP
Matalapaineturbo
Viestit: 160
Liittynyt: Su Maalis 05, 2006 19:32
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja PelleP »

Toimenpidettä varten on olemassa myös ulosvedin, sellainen joka puristaa pulttia päältä ja puristuu pyörännapaa vasten. Saab-erikoiskalu kai, mutta sellaisen voinee rakennella itsekin.
Vihdin Pelle#2851
900i2,1-16 ImolaRed MadeInUki
axtec
"Aero"
Viestit: 489
Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 20:50
Paikkakunta: jämsä

Viesti Kirjoittaja axtec »

itseltä onnistui kun otti jarrulevyn irti ja sen takana olevat pultit auki.
vähän kopautti pyöränpultteja niin irtosi levystä.

vaihdoin ladaan saabin pultit niin rupesivat kestämään.
Vastaa Viestiin