Vihdoista viimein sai kelien puolesta aloittaa uudemman mallisen intercoolerin sovittaminen 900S:ään. Tässä vähän asennuskuvia jos joku tuota samaa mielessään on pohtinut

Asennukseen käytin seuraavia osia:
5kpl 90asteen rautaputken paloja, ulkohalkaisija 60mm (18eur Onniselta)
9kpl 75mm kiristyspantoja
reilu metri jäähdytinputkea sisähalkaisija 60mm (TKA -yhtymä ~55e)
10cm cooler -putkea sisähalkaisija 50mm (8e varaosakaupasta)
Tasotiivisteliimaa purkillinen
Pari naulakkoo, jotka pikkuveli äitienpäivälahjaksi
Hitsasin ja sahasin rautakäyristä aluksi 2kpl 135 asteen käytää mutta huomasin, että 180 astetta olisi parempi niin jatkoin käyriä vielä 45 yksikköä. Hitsailin vähän vinoon ne jotta tuo putki lähtisi paremmin kohti imusarjaa / turboa
Eli homma alkoi rällköinnillä. Irti lähti molemmat vetolenkit ja lisäksi peltiä öljynlauhduttimen ympäriltä.
Kun homma oli valmis niin laitoin coolerin roikkumaan johtojen varaan oikealle paikalle. Syllärin kehikkoa joutui myös vasaroimaan leveämmäksi.
http://www.students.tut.fi/~riponiem/PICT9695.JPG
Seuraavaksi painoin reiän naulakkoon ja auton pohja peltiin, sitten isolla pultilla ja prikalla naulakko kiinni auton pohjaan.
http://www.students.tut.fi/~riponiem/PICT9700.JPG
Sitten sahasin alkuperäisen ahtoputken sopivasta kohtaa poikki ja sovittelin turbon puoleisen päädyn kuntoon. Tämä vaihe oli pirun vaikea kun virranjakaja, hanttarin puolen lyhty ja vesiletku ahdisti ikävästi. Muutama olut auttoi kummasti

http://www.students.tut.fi/~riponiem/PICT9702.JPG
Imusarjalle putki olikin paljon helpompi vetää ja kuvassa myös näkyy kohta, johon sitä 50mm cooler putkea käytin.
http://www.students.tut.fi/~riponiem/PICT9703.JPG
Lopuksi vielä koko komeus kiinni parilla itseporautuvalla ruuvilla siihen coolerin yläripaan jossa ilma ei kierrä.
http://www.students.tut.fi/~riponiem/PICT9706.JPG
Kuva viimeistelyä vaille valmiina:
http://www.students.tut.fi/~riponiem/ICT9707.JPG
Valmis
http://www.students.tut.fi/~riponiem/val.JPG


EDIT: kuvat linkkeinä