OG900 iskarit

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Maikki
"Hölösuu"
Viestit: 1118
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 22:52
Paikkakunta: Oulu

OG900 iskarit

Viesti Kirjoittaja Maikki »

varaosamaailmasta kysyin iskarien hintoja ässään niin antoi aika hurjat hinnat sachsin kaasuiskareille. Etu 72 ja taka 74 euroa/kpl. Miksei motonetin Sachsin kaasuiskarit muka kävisi turboihin kun searchillä löysin että pitäisi käydä myös kallistuksenvakaajilla varustettuihin.

Sitäpaitsi onko ässässä matalampi turbon alusta kun ainakin tuo oma ässä näyttää suht korkealta :(

Passatissa kun on sachsin kaasut ja Eibachin -40mm jouset ja hyvin rokkaa...ovat olleet alla vuoden/20 tkm ja iskaritesti antoi melkein samat arvot kuin uutena.
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93

detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
jajamies

Viesti Kirjoittaja jajamies »

Kuulostaa kyllä aika oudolta. Turboissa on matalampi alusta, mutta itse pistin Motonetista ostetut Sachsit Lesjöforsin madallusjousilla varustettuun vapariin. Hyvin on iskarit ja alusta pelannu, vaikka nyt auton pitäisi olla 15 milliä turboa ja 35 milliä vaparia matalampi. Tosin epäilen, ettei muutos ollut noin iso. Äkkiseltään ei huomaa koko madallusta. Harmittaa, ettei tullu mitattua muutosta.

Eli, pitäisi sopia ässäänkin

Motonetissa olivat lisäksi paljon halvemmat. Reilu 50 egeä kappale ja tod. näk. samoista iskareista kyse
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

Motonetin "korkeapainekaasuiskareita" (=Sachs Advantage, ~170e/sarja) olen menestyksellä käyttänyt niin turbon vakiojousten kuin motonetin madallusjousten (=Lesjöfors, 130e/sarja) kanssa. Suosittelen Sachs & Lesjö :)
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8219
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

qaw kirjoitti:Suosittelen Sachs & Lesjö :)
Jep jep. Samaa sanon, hyvät ovat, varsinkin OGsatasessa...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Classic 900
"Aero"
Viestit: 323
Liittynyt: Su Kesä 22, 2003 10:18
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Classic 900 »

Kyllä käy. Motonettiin vaan. Viimeksi ostin "vain" nesteiskarit, ja olin iloisesti yllättynyt, kun olivat Monroen Red Ryderit taakse ja KYBit eteen.
Ja hinnat on kohdillaan.

No more "BILTEMA"...
Volvo 850 GL Stw 2.4 10v -1994 ml. 321 292
Ford Mondeo 1.8i CLX Stw - 1996 ml. 270 713
Vastaa Viestiin