Saab 900i 2.1 16 Valve....................................
Saab 900i 2.1 16 Valve....................................
Oon muuttamassa turboks.Männät varmaan tarviis kans vaihtaa vai saisko puristuksia muulla tavalla laskettuu.
Sorry niinpä tosiaan väärä paikka.
Sorry niinpä tosiaan väärä paikka.
Viimeksi muokannut kerppa, Su Heinä 30, 2006 15:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Männät vaihtoon tai sitten kannesta palotiloja suuremmiksi. Onhan noita kuulemma vakio 2.1 vapareita ahduttuna liikenteessäkin.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
en ehkä suosittelisi tuota mäntien siivutusta, kun eivät muutenkaan ole kovin hyvässä maineessa nuo 2,1 männät niin tuskin turbotettuna kestäisivät ohennettuina. paksumpaa pahvia ja palotilojen muotoilu.
onko noita 2,1 turbotettu yhtä hyvällä menestyksellä kuin 2,0? ei ole yhtään silmiin vaan osunut...
onko noita 2,1 turbotettu yhtä hyvällä menestyksellä kuin 2,0? ei ole yhtään silmiin vaan osunut...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Ei noista ole julkisesti missään huudeltu, mutta eräs luotettava saabisti tietää parikin turbotettua 2.1:stä.mikkoimp kirjoitti:onko noita 2,1 turbotettu yhtä hyvällä menestyksellä kuin 2,0? ei ole yhtään silmiin vaan osunut...
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Kestäähän se niinkin. Suurin ongelma voi olla löytää jostakin paksumpi tiiviste.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).