moikka
Niin jotta mitenköhän cabbeen käy noi aeron palaset paikalleen? Olisi tarkoitus jenkeistä tilata SPG palat (=aero) ja sovitella talven aikana cabbeen ne. Mieleen tuli vaan että mitenköhän ne siihen käy, sillä ovat tietsyti yleensä coupe mallisesta. Siellä niitä tunutuu olevan ja ihan kohtuu hinnallakin.
jarkko
Q: OG900 aeron palaset
Ne takapuskurin jatkeet on cabessa ja 3-d aerossa eri mittaiset.
Tuossa numerot, ja CV siis convertible.
Tuossa numerot, ja CV siis convertible.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Niin eikös cabrioletin perä ole samanlainen kuin sedanissa?
Combin aero puskurinjatkeet (taakse) saa sopimaan sedaniin, kun kaventaa niitä. Sedanin jatkeiden sovitus combiin lienee kertaluokkaa hankalampaa. Eli combissa on leveämmät ne jatkeet, höylä oli kätevä työkalu tuossa kavennus hommassa. Lisäksi alumiinikiskon kiinnitystä joutuu modifioimaan (uudet ruuvin reiät kiskoon), kisko kun on eri korkeudella combin jatkeissa. Jatkeen pituus on tietääkseni sama eli sovituksesta saa ihan siistin, jos on kärsivällisyyttä. Sedanin (ja Cabrion?) aero puskurinjatkeita taakse liikkuu kyllä todella vähän, mutta toki kannattaa ostaa suoraan sopiva jos vain löytyy.
Combin aero puskurinjatkeet (taakse) saa sopimaan sedaniin, kun kaventaa niitä. Sedanin jatkeiden sovitus combiin lienee kertaluokkaa hankalampaa. Eli combissa on leveämmät ne jatkeet, höylä oli kätevä työkalu tuossa kavennus hommassa. Lisäksi alumiinikiskon kiinnitystä joutuu modifioimaan (uudet ruuvin reiät kiskoon), kisko kun on eri korkeudella combin jatkeissa. Jatkeen pituus on tietääkseni sama eli sovituksesta saa ihan siistin, jos on kärsivällisyyttä. Sedanin (ja Cabrion?) aero puskurinjatkeita taakse liikkuu kyllä todella vähän, mutta toki kannattaa ostaa suoraan sopiva jos vain löytyy.
OG900 Turbo 8v -88 MegaSquirt Fuel & Spark ("projekti")
Saab 9-3 aero 2000 biopower (käyttis)
Saab 9-3 aero 2000 biopower (käyttis)