Mittari turbosta ässään
Mittari turbosta ässään
Kiitolisin mielin otetaan vastaan tietoa siitä, sopiiko mittari saab 900 turbosta vuosimallista -90, autoon saab 900s (matalapaineturboon) vuosimallia -90 heittämällä suoraan. Ässässä ei ole ahtomittaria ja turbossa on. Jos ei sovi niin mitä muutoksia tulee tehdä jotta saisi toimii.
Voit liittää sen ihan mihin vain, kunhan on kaasuläpän takana. Jokin imusarjan lähdöistä vaikkapa T-haaralla haaroitettuna toimii hyvin. Orkkiksena tulee muistaakseni haaroitettuna samasta letkusta, joka menee APC:n paineanturille ja ylipainekytkimelle.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Ei voi laittaa mihin vaan. Jos haaroittaa samaan, mistä menee huohottimelle se ohut letku, niin ahtopainemittari ei näytä alipainetta oikea määrää. Olen kokeillut tämän. Mieluummin siis haaroittaa sieltä imusarjan sivulta oleviin letkuihin, tai vaikkapa siihen letkuun, joka menee sille valkoiselle säiliölle oikealla loksussa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Jep, itse kytkin Aeroon lisämittarin siihen alipainesäiliölle menevään letkuun, koska se oli sopivasti hollilla, kun vedin letkun ensin lokasuojan sisään tulevasta läpiviennistä ja sitten releboksin reunassa olevasta reijästä konehuoneeseen. Hauska juttu oli, että aikaisemmin se alipainepönttö piti ikävää kurinaa startatessa, mutta ääni hävisi tuon letkun asennuksen jälkeen
Eski
Eski
mulla tulee vaan alipainetta tuosta vaikka kierroksia antaa lisää.. mistähän saisin oikeita lukemia??Eski kirjoitti:Jep, itse kytkin Aeroon lisämittarin siihen alipainesäiliölle menevään letkuun, koska se oli sopivasti hollilla, kun vedin letkun ensin lokasuojan sisään tulevasta läpiviennistä ja sitten releboksin reunassa olevasta reijästä konehuoneeseen. Hauska juttu oli, että aikaisemmin se alipainepönttö piti ikävää kurinaa startatessa, mutta ääni hävisi tuon letkun asennuksen jälkeen
Eski
#1975
*Saab 900 Aero vm.96 (käyttöpeli) *Saab 9000 CD 2.3i vm.91 USA (purkupommi)
*Saab 900 Aero vm.96 (käyttöpeli) *Saab 9000 CD 2.3i vm.91 USA (purkupommi)
Jos laitoit säiliön letkuun haaroituksella, niin sen kuuluu olla säiliön ja moottorin välisessä letkussa. Ei siis siinä, joka jatkaa säiliöltä auton sisälle.paxte kirjoitti:mulla tulee vaan alipainetta tuosta vaikka kierroksia antaa lisää.. mistähän saisin oikeita lukemia??Eski kirjoitti:Jep, itse kytkin Aeroon lisämittarin siihen alipainesäiliölle menevään letkuun, koska se oli sopivasti hollilla, kun vedin letkun ensin lokasuojan sisään tulevasta läpiviennistä ja sitten releboksin reunassa olevasta reijästä konehuoneeseen. Hauska juttu oli, että aikaisemmin se alipainepönttö piti ikävää kurinaa startatessa, mutta ääni hävisi tuon letkun asennuksen jälkeen
Eski
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
kyllä se vaan on oikea kohta! siis kyseessä on teollisuusmittari..
OLISKO JOTAIN SITTEN RIKKI? Kaveri väitti että tuo on vaan alipainekohta.. ettei olisi tuosta edes mahdollista minkään lakien mukaan.. mittari pelaa koeistus on tehty.
OLISKO JOTAIN SITTEN RIKKI? Kaveri väitti että tuo on vaan alipainekohta.. ettei olisi tuosta edes mahdollista minkään lakien mukaan.. mittari pelaa koeistus on tehty.
#1975
*Saab 900 Aero vm.96 (käyttöpeli) *Saab 9000 CD 2.3i vm.91 USA (purkupommi)
*Saab 900 Aero vm.96 (käyttöpeli) *Saab 9000 CD 2.3i vm.91 USA (purkupommi)
Pakkohan siellä ilmanvaihtoventtiilien alipainesäiliön suulla on olla takaiskuventtiili myös, muutenhan ilmaläpät kääntyisivät mihin sattuu aina kun mennään ahdoille. Korjaus ongelmaan saattaisi olla vaihtaa se haaroitus siihen toiseen nippaan säiliön luona, siihen joka tulee imusarjalta.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00