esim tolleen ku kuvissa, tosin vähän huonosti näkyy.
Lohkon päädyssä on joutilas vesiproppu virranjakajan vieressä, siitä tulo banjolla tai sitten pidempi teflonletku sinne kannen vakioproppuun.
Paluu alavesiletkuun tai miksei johonkin pumpulle palaavaan letkuun esim T- liittimellä.
Letkujen pituudet kandee käännellä reitit rautalankamallein ( saa tarkimmin) ja mitata letkujen sisähalkaisija valmiiksi ja mikä kierre on bajolla , niin hydrauliikkaputiikin immeiset osaa tehdä sopivat liittimet.
Viimeksi muokannut stara, To Elo 17, 2006 15:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
alapuoli alavesiletkuun, yläpuoli sylinterikanteen jonnekin. Ei kuulemma ole niin tarkkaa, kunhan vaan löytyy joku sopiva paikka, johon letkun saa vedettyä. Siihen termarin seutuun ne on yleensä vedetty.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01