Tuli Austraaliasta kyselyä, että miten käytännössä suorittaa kolaroidun satkun etukulman vaihto... Kyseessä on 89 Aero.
Muistelen, että näitä lokasuojanvaihtojuttuja on ainakin joskus jossain ollut, mutta haku ei nyt tuottanut tulosta. Täytyy kysellä lisätietoa vaurion laajuudesta, mutta voi olla että joutuu tekemään muutakin oikomista.
Kellään kuvia siis etukulman vaihdosta?
Entä tiivistä yhteenvetoa järkevästä työjärjestyksestä? Järkevät leikkuupaikat ym.?
Satkun etukulman vaihto?
Satkun etukulman vaihto?
Tommi Järvinen #253, Puh. 044 214 2552
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
No olisikohan kellään tuollaista opusta olemassa ja voisi siitä saattaa pari asiaa käsittelevää sivua digitaalisen muotoon? Allekirjoittaneelle voisi postittaa tai postata foorumille.
Tommi Järvinen #253, Puh. 044 214 2552
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi
93B 1959, 93F 1960, 96 '64, Sport '64, 96 ralli '69, 99 Turbo '78
Viimesintä projekteista: Saabisti.fi | Saabisti Facebookissa | Saab 96 rallisivut: SaabWorks.fi