Hylky taas.. Jarruvalot, heeeelp.

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
MikaV
"Kaasari"
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 13:25
Paikkakunta: Hyvinkää

Hylky taas.. Jarruvalot, heeeelp.

Viesti Kirjoittaja MikaV »

Morjensta taas

Hylky tuli katastusmieheltä, auton jarruvalot toimi vielä pihalla aivan normaalisti- mutta kun hylkyri pääsi auton kimppuun dynomittauksen jälkeen, jarruvalot palaa kokoajan.
Siis koko ajan - oli virtoja tai ei, oli kytkimet missä asennossa tahansa.
Mistä moinen voisi johtua? Onko vastaavia kokemuksia?

Ja peeäs, tuli aika paljon muutakin hylkyä, että jos jollain on halpa leimallinen 3 tai 5 d viistokeulasatku myynnissä niin mailia mika@862music.com
MikaV
"Kaasari"
Viestit: 26
Liittynyt: Ti Elo 16, 2005 13:25
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja MikaV »

nii ja unohtu sanoa, valokytkin jarrupolkimen kytkin toimii,mitattu on.
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7360
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Siis palaako jarruvalot edelleen vaikka kädellä painaa tuon poljinkytkimen pohjaan?
Onko takapolttimoita vaihdeltu lähiaikoina, jos vaikka kannat olisi oikkarissa.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
qaw
"Saabisti"
Viestit: 1249
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:44
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja qaw »

Jarruvalot toimii täysin riippumatta valokytkimestä tai virtalukosta. Kuulostaa kovasti siltä että jarruvalokytkin siellä jarrupolkimen lähistöllä on jumissa.
9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

qaw kirjoitti:Jarruvalot toimii täysin riippumatta valokytkimestä tai virtalukosta. Kuulostaa kovasti siltä että jarruvalokytkin siellä jarrupolkimen lähistöllä on jumissa.
Juuri näin... :roll: :roll:
Avatar
Mawerick
"Hölösuu"
Viestit: 4213
Liittynyt: Pe Loka 31, 2003 13:30
Paikkakunta: Yläne

Viesti Kirjoittaja Mawerick »

900 I 16 Kat kirjoitti:
qaw kirjoitti:Jarruvalot toimii täysin riippumatta valokytkimestä tai virtalukosta. Kuulostaa kovasti siltä että jarruvalokytkin siellä jarrupolkimen lähistöllä on jumissa.
Juuri näin... :roll: :roll:
Ahem.
MikaV kirjoitti:nii ja unohtu sanoa, valokytkin jarrupolkimen kytkin toimii,mitattu on.
Eikös toi nyt tarkoita että se polkimessa oleva kytkin toimii?
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

Joka tapauksessa jarruvalokytkimessä häikkä..sen kun vaihtaa niin toimii...tai vaihtoehtoinen ettei jarrupoljin palaudu tarpeeksi ylös asentoon...
Rivendell
"Kaasari"
Viestit: 30
Liittynyt: Pe Helmi 24, 2006 21:56

Viesti Kirjoittaja Rivendell »

Mulla vika oli sulakkeessa. Sen kun vaihdoin niin jarruvalot rupes toimimaan normaalisti 8O
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

Rivendell kirjoitti:Mulla vika oli sulakkeessa. Sen kun vaihdoin niin jarruvalot rupes toimimaan normaalisti 8O
Mulla sama, joku sulake oli palanu ja jarruvalot loisti kokoajan..
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

moonlight-tuning kirjoitti:
Rivendell kirjoitti:Mulla vika oli sulakkeessa. Sen kun vaihdoin niin jarruvalot rupes toimimaan normaalisti 8O
Mulla sama, joku sulake oli palanu ja jarruvalot loisti kokoajan..
tuossa tilanteessa on sitten jokin muukin paikka mikä toimii epä normaalisti ja yleensä ne ovat taka valot..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

mikkoimp kirjoitti:
moonlight-tuning kirjoitti:
Rivendell kirjoitti:Mulla vika oli sulakkeessa. Sen kun vaihdoin niin jarruvalot rupes toimimaan normaalisti 8O
Mulla sama, joku sulake oli palanu ja jarruvalot loisti kokoajan..
tuossa tilanteessa on sitten jokin muukin paikka mikä toimii epä normaalisti ja yleensä ne ovat taka valot..
Muistaakkeni ne sisemmät hehkuu tai jotain, ei nää päivänvalossa..
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33

Viesti Kirjoittaja moksu »

Mulla vika oli siinä katkaisijassa , vaikka se mitatessa toimiikin.
Poljinta kun veti kädellä "väkisin" ylemmäs niin jarruvalotkin sammui.
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

moksu kirjoitti:Mulla vika oli siinä katkaisijassa , vaikka se mitatessa toimiikin.
Poljinta kun veti kädellä "väkisin" ylemmäs niin jarruvalotkin sammui.

eihän se vika sitten siinä kytkimessä ollut vaan kytkimen paikassa tai poljin ei noussut aivan ylös..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33

Viesti Kirjoittaja moksu »

mikkoimp kirjoitti: eihän se vika sitten siinä kytkimessä ollut vaan kytkimen paikassa tai poljin ei noussut aivan ylös..
No eipä tietenkään :idea:

Uudella katkaisijalla toimi helevetin hyvin.
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

niin korjataan nyt että vika on voinut silti myös kytkimen paikallan pito klipsussa olla, eli kytkin on toiselta puolelta päässyt irti eikä ole sitten auennut.
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Vastaa Viestiin