Venttilikopan tiiviste

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
vasilisko
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: Su Heinä 23, 2006 19:19

Venttilikopan tiiviste

Viesti Kirjoittaja vasilisko »

Kopan tiiviste näyttäisi tihkuvan. Kysäisenkin teiltä jotka olette hämmentäneet saabin koneita enempi ja vähempi että, onko se virranjakaja otettava ensin irti kopasta ennen kuin saa kopan irti. Ja toiseksi, meneekö se jakajan akseli nokka-akselin päähän vai mikä sitä siellä pyörittelee. Sekään jakajan akselin juuri ei ole ihan kuiva kannataisi vaihtaa myös sen tiiviste jos siellä sellainen on. Ensi viikolla ajattelin pureutua vuoto ongelmiin ja pieni etukäteistieto olisi paikallaan tästä asiasta
900i
"Saabisti"
Viestit: 2411
Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja 900i »

Jos autosi on 8v moottorilla niin pyöritä kone 0 kohtaan ja nosta koppa pois. Asteikko löytyy vauhtipyörältä.
Hyvin usein virranjakajan o-rengas vuotaa myös. Sen vaihtaaksesi joudut ottamaan jakajan pois.
Edit ja löytyy motonetistä ja saab tiskiltä.
Viimeksi muokannut 900i, Su Syys 10, 2006 17:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
vasilisko
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: Su Heinä 23, 2006 19:19

Kiitos Saabistille.

Viesti Kirjoittaja vasilisko »

vastausta ei tarvinnut kauan odotella ja tämä helpotti työtä kovasti. Kiitos vaan.
kimmoisa
"Hölösuu"
Viestit: 1091
Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 11:15
Paikkakunta: Suomi-Finland

parempi

Viesti Kirjoittaja kimmoisa »

Niin minä ainakin olen sitä mieltä että parempi ottaa se virranjakaja pois heti aluksi.
SAAB
Vastaa Viestiin