Ostin kuukausi sitten ensimmäisen saabini pilkkahinnalla ja täytyy todeta että mainio vehje. Vikalista on pieni mutta ärsyttävä, himmennin pätkii ja rundikello tilttaa 4000rpm kohdalla. Neula tipahtaa alas ja/tai huitelee miten sattuu. Toimii normaalisti alle 4000:n kierroksilla. Automaattivaihteinen vehje niin olisi kiva tietää kierrokset kaahatessa. Himmentimen otan auki kun jaksan mutta mistäs tuota kiekkakellon vikaa kannattaisi etsiä?
Alan ymmärtää saabisteja nyt, siinä on vain jotain. Aikamoinen shokki kuitenkin oli kun edelliset autot olivat järjestään Honda-merkkisiä.
900i -88 ja kiukuttelevat keskuslukko sekä rundikello.
900i -88 ja kiukuttelevat keskuslukko sekä rundikello.
Viimeksi muokannut dj_pirtu, To Syys 14, 2006 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin eli OG900i 2.0L 8V -88 on auto. Tosiaan kone käy ihan nätisti eikä temppuile muutenkaan, ainoastaan kiekkakello "putoaa" kyydistä. (aj. 211tkm, täydellinen huoltokirja 201tkm asti)
Niin, ja pitäiskö tuossa olla keskuslukitus? Ehjän sulakkeen löysin sille. Rek.otteessa lukee GLE ja siinähän pitäisi olla. On varmaan joskus toiminut.
Niin, ja pitäiskö tuossa olla keskuslukitus? Ehjän sulakkeen löysin sille. Rek.otteessa lukee GLE ja siinähän pitäisi olla. On varmaan joskus toiminut.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Löysin keskuslukkoboksin, otin auki ja tinasin kaikki pisteet uudelleen vaikka siistejä olivatkin. Takaisin kiinni, ei toimi. Rele napsuttaa mutta nupit ei hypi. Sormella tökin releen koskettimia ja ykskaks alkoikin toimimaan. Elektroniikan kontaktisprayta koskettimien väliin ja räppäsin muutaman kerran niin toimi jo ominvoimin vaan siltikin välillä jää nuppi ylös tai alas. Hiekkapaperilla raaputan seuraavaksi...
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Hiekkapaperin ja kontaktisprayn yhteisvaikutuksesta lähti toimimaan. Eikö tuossa ole kuin peräkontissa ja apurin ovessa moottorit? Niin kai sitten. Nyt sai kuitenkin pientä luksusta karvalakkisatkuun, lasit on kuitenkin veivillä ja kattoluukku manuaalilla...
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT