tyhjäkäyntimoottorin tarpeellisuus

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 786
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

tyhjäkäyntimoottorin tarpeellisuus

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

Onkohan tuo tyhjäkäyntimoottori mitenkä tarpeellinen -87 t16 moottorissa (lh 2.2)?
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen :-) 99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato :-) 900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 786
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

No eikö sitä tyhjäkäyntiä voi säätää esim. kaasuläpästä!?
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen :-) 99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato :-) 900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 786
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

täytyy sitten varmaan kytkeä se (satkun) imusarjarjassa olevaan alipaineletkun reikään kun tuossa tonnarista peräisin olevavassa kaasuläppäkotelossa ei ole kuin yksi liitoskohta tyhjäkäyntimoottorille.
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen :-) 99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato :-) 900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Voi sen varmaankin korvata vanhemman mallisella lisäilmaluistilla.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 786
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

Mertmi kirjoitti:Voi sen varmaankin korvata vanhemman mallisella lisäilmaluistilla.
joo, kävi sekin mielessä.
saattaisi olla varmatoimisempi vanhemmiten.
-85 tonnarissahan on vielä sellainen, varmaan vanhemmissa t16 satkuissakin.
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen :-) 99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato :-) 900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

ei sitä muuten tarvi kuin pakkasilla käynnistyksessä jossei itse tahdo olla tk moottori :)
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
saabastelija
"Hirsch"
Viestit: 786
Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
Paikkakunta: orivesi

Viesti Kirjoittaja saabastelija »

mikkoimp kirjoitti:ei sitä muuten tarvi kuin pakkasilla käynnistyksessä jossei itse tahdo olla tk moottori :)
eli jätetään evoluutio1:stä toistaiseksi pois :)
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen :-) 99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato :-) 900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

saabastelija kirjoitti:
mikkoimp kirjoitti:ei sitä muuten tarvi kuin pakkasilla käynnistyksessä jossei itse tahdo olla tk moottori :)
eli jätetään evoluutio1:stä toistaiseksi pois :)
Kyllä lisäilmaluistin jumittamisen huomasi jo nyt nollaa lähestyvillä keleillä tossa k-jetissä... Eihän se meinannu pysyä käynnissä kylmällä koneella.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin