joku ihme(ryyppyynkö vaikuttaa)

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Mikko Tamminen
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: To Kesä 08, 2006 15:25
Paikkakunta: karjaa

joku ihme(ryyppyynkö vaikuttaa)

Viesti Kirjoittaja Mikko Tamminen »

täs muutama kuva,eli kun tää saabi mis tää hässäkkä on niin ryypyllä se käy hetken yli tuhat kier min.toinen missä tätä ei oo niin ei käy hetkeäkään yli tuhannnen ja on arka kaasulle hetken aikaa.kysymys nyt onkin sellanen että mikä tää juttu on ja onko sillä ees tekemistä koko ryypyn kans?tää mistä kuvat on otettu niin 87 ruisku(2,0) ja toinen mis tätä ei oo niin 89 (2,0)sekin ruisku :D muuten koneet ja apulaitteet ovat päällepäin kaikki samat :roll:

no per.... en saa kuvii liitettyä(ehkä oon tarpeeksi tyhmä!)

joka tapauksessa sieltä kannesta tulee "jousen sisään" suojattu putki kannesta johonkin alipaine kelloon imusarjan alle putki ja siihen liittyen muutama alipaine letku myös kanteen johonkin plugiin. nää molemmat kannessa olevat liitokset tehty siinä imusarjan keskellä 1-2 ja 3-4 pyttyjen välis,missä eniten tilaa :?:

toivottavasti ees joku saa vihiä mitä ajan takaa,ja kuvat saa sähköpostiin jos joku ystävällinen vois niiden perusteella kertoo mistä on kyse!
JugiBoy
"Viggen"
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 17:03
Paikkakunta: Piikkiö

Viesti Kirjoittaja JugiBoy »

Luulisin, että kuvailit EGR systeemiä. Ei liity ryyppyyn.
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
Aalto
"Kaasari"
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Loka 26, 2005 12:43
Paikkakunta: Helsinki

käyntiongelma....

Viesti Kirjoittaja Aalto »

Omassa 900:ssa (8v ruisku) ihmettelin tuota samaa ja kas perhana aikani kun tutkin, niin kuivaamalla virranjakajan kannen sisäpuolelta rupesi taas käymään kunnolla.... Se on nyt se aika vuodesta.... Kosteata on...

Tämä on vain yksi mahdollisuus, mutta kannattaa kokeilla.

T. Pekka
Mikko Tamminen
"Kaasari"
Viestit: 28
Liittynyt: To Kesä 08, 2006 15:25
Paikkakunta: karjaa

Viesti Kirjoittaja Mikko Tamminen »

no joo,ite kallistun egr systeemin puoleen,kun oon vaihtanu tohon kaikki sytkä osat,tai jakajan kannen pyörijän johdot näyttäs olevan ok ja tulpat vaihdan parin tuhannen päästä.sitä paitsi ei nuo tohon käyntiin/käyntiin lähtemiseentollain vaikuta mitä kuvailin aikasemmas viestis!

mites nää kuvat sais tällanen pölkkypää liitettyä?

niin mutta eikö egr liity pakopuoleen ja musta tuntuis että tää sydeemi haistais tai kierrättäs jotenkin tuota jäähy nestettä?tai ainakin sillä puolen kantta nää vermeet!ei siis pakosarjan puolella.
xjford
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2005 15:03
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja xjford »

ootkos tarkistanut kylmäkäynnistyssuuttimen toiminnan?
saab 900 turbo -80 kesäauto
jaguar xj6 -79 kesäauto
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3103
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja Svc »

Mikko Tamminen kirjoitti: mites nää kuvat sais tällanen pölkkypää liitettyä?
Tallenna ensin kuvat jollekin kuvien jakoon tarkoitetulle nettipalvelimelle.

Sitten tee viestiä kirjoittaessasi joko URL linkki tai upota kuva viestiin IMG tagilla. (Ei suositeltavaa)

Tarkemmat ohjeet ihan suomeksi löytyvät:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/faq.php?mode=bbcode

Tai sitten tuon linkin voi upottaa tekstiin näin.

Tuo "näin" teksti näyttää kirjoitettaessa tältä

Koodi: Valitse kaikki

[url=http://www.saabclub.fi/phpBB2/faq.php?mode=bbcode]näin[/url]
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Vastaa Viestiin