Peruutusvalot 900i
Peruutusvalot 900i
Mikäs tässä voi olla häikkänä kun polttimot on kondiksessa,
ei vaan mitään hohtoa peruutettaessa. Katsimieskin pottuilee aiheesta.
Kuulon mukaan jokin kytkin on säädettävissä, siis mikä ja missä?
Autohan on 900i sedan.
Kiitti jos apuja löytyy.
Edit:typo
ei vaan mitään hohtoa peruutettaessa. Katsimieskin pottuilee aiheesta.
Kuulon mukaan jokin kytkin on säädettävissä, siis mikä ja missä?
Autohan on 900i sedan.
Kiitti jos apuja löytyy.
Edit:typo
Re: Peruutusvalot 900i
Käsivaihteisessa pakkivalokytkin on vaihdekeppikonsolin kuskinpuoleisella laidalla. Keskikonsolimuovien purkaminen riittää kytkimeen käsiksipääsyyn, pelkän virtalukon ympärillä olevan kansimuovin poistaminen ei taida riittää.accer kirjoitti:jokin kytkin on säädettävissä, siis mikä ja missä?
Tuossa se kytkin näkyy joten kuten kepin juuressa:
http://saabpics.com:3000/gallery2/v/Dou ... ewsIndex=1
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: Peruutusvalot 900i
No nyt pitää pyytää anteeksi, toi on automaatti.jus kirjoitti:Käsivaihteisessa pakkivalokytkin on vaihdekeppikonsolin kuskinpuoleisella laidalla. Keskikonsolimuovien purkaminen riittää kytkimeen käsiksipääsyyn, pelkän virtalukon ympärillä olevan kansimuovin poistaminen ei taida riittää.accer kirjoitti:jokin kytkin on säädettävissä, siis mikä ja missä?
Tuossa se kytkin näkyy joten kuten kepin juuressa:
http://saabpics.com:3000/gallery2/v/Dou ... ewsIndex=1
Päteekö siihen?
t. nimim. ennenkuin kuitenkin rikon jotain...
Automaatissa on "pakkivalon kytkin" hieman erilainen.. sijaitsee edelleen kuskin puolella, mutta hieman keulaanpäin tuosta manuaalin kytkimen paikasta(aika tarkalleen kepin kohdalla sivulla). Kytkin sisältää automaatissa myöskin käynnistysestokärjet jotka estävät starttaamisen jollei keppi ole P- tai N-asennossa.
Kuvassa osa 14B:
Edit: En siis ole 100% varma asiasta.. mutta noin olettaisin, korjatkaa jos olen väärässä.
Kuvassa osa 14B:

Edit: En siis ole 100% varma asiasta.. mutta noin olettaisin, korjatkaa jos olen väärässä.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
joo toihan se tomaatissa varmaan on, kandee mitata kytkimeltä jääkö se sähkö siihen. Aika todennäköistä, koska son kuluva osa.
Avasin kerran tollasen liukukytkimen, siitä vaan rohkeesti vääntää haitat sivuun ja hieman trimmaa.
Tarkemmin sanottuna modattiin 8 - venasen vastaava palvelemaan 16 venasessa, piti 1 piuha juottaa siihen lisää, sille oli tosin valmis piste.
hyvin on pelittänyt. samalla katselin sitä vanhaa, oli se liukukytkin aika kulunut, painelin välyksiä pienemmiksi. varaosana ny toimii hyllyllä.
Avasin kerran tollasen liukukytkimen, siitä vaan rohkeesti vääntää haitat sivuun ja hieman trimmaa.
Tarkemmin sanottuna modattiin 8 - venasen vastaava palvelemaan 16 venasessa, piti 1 piuha juottaa siihen lisää, sille oli tosin valmis piste.
hyvin on pelittänyt. samalla katselin sitä vanhaa, oli se liukukytkin aika kulunut, painelin välyksiä pienemmiksi. varaosana ny toimii hyllyllä.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
No nyt alkaa olla ohjeet paikallaan, menee tosin huomiseen jastara kirjoitti:joo toihan se tomaatissa varmaan on, kandee mitata kytkimeltä jääkö se sähkö siihen. Aika todennäköistä, koska son kuluva osa.
Avasin kerran tollasen liukukytkimen, siitä vaan rohkeesti vääntää haitat sivuun ja hieman trimmaa.
Tarkemmin sanottuna modattiin 8 - venasen vastaava palvelemaan 16 venasessa, piti 1 piuha juottaa siihen lisää, sille oli tosin valmis piste.
hyvin on pelittänyt. samalla katselin sitä vanhaa, oli se liukukytkin aika kulunut, painelin välyksiä pienemmiksi. varaosana ny toimii hyllyllä.
valoisaan aikaan että pääsen katsomaan.
Kiitos "Myrkky" ja "stara".
Kerrotaan kuinka homma etenee.
kandee mitata kanssa, jotta saa se lamppu maadoituksen, kun vanhemmiten noi takapään kontaktit usein tuppaa sekoilemaan ja hapettumaan.
vaan jos ei siis tuu virtaskaa lampulle asti , niin ensin sit se syöttöpuoli tietty.
vaan jos ei siis tuu virtaskaa lampulle asti , niin ensin sit se syöttöpuoli tietty.
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Tuossa osassa oli muistaakseni kohdistusmerkkinä toimiva "nuoli" .. oliskohan ollut N-asennossa, ei voi muistaa, mut kumminkin laatikon piti olla jossain tietyssä asennossa ja shifterin samaten niin merkki osui kohdalleen.HVX110 kirjoitti:Kiitos tiedoista. Pitääkö kuvassa olevaa osaa 14B säätää?
Valitettavasti en tarkemmin muista, mut keskikonsoli purettuna hieman toimintaa ihmetellen erehtymisen vaaraa ei juurikaan ole.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)