900 og on halpa pitää ?
900 og on halpa pitää ?
Siis pitää ajossa,osat löytyy kaatopaikalta ja eihän niitä nyt tarvii ees paljon vaihella.
Mä oon myyny monta semmosella sopparilla että jos menee rikki niin katotaan?.
Eipä oo näkyny,no kylillä tulee vastaan ovat ajossa ja toimii.
Ite oon vinguttanu ikäni ja aika paljon on autoja "tutuilla" ajossa,helvetin sitkeitä kulkioita.Tiijättähän työ jo tään.
Mä oon myyny monta semmosella sopparilla että jos menee rikki niin katotaan?.
Eipä oo näkyny,no kylillä tulee vastaan ovat ajossa ja toimii.
Ite oon vinguttanu ikäni ja aika paljon on autoja "tutuilla" ajossa,helvetin sitkeitä kulkioita.Tiijättähän työ jo tään.
Viimeksi muokannut YKÄ, Su Loka 15, 2006 11:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Juu ite kävin just hakemassa rumuks menevistä autoista varmaan yli 500€ edestä melkein uusia osia ja ilmasiks kun kukaan muu ei tarvinnu..! Sain yhden uuden saabin tiskiltä ostetun syylärin yms..
Halvemmaks mulla tulee ajaa og900 kun tuolla TD escortilla ruuvattuna! (escortista poikii kohta vaihelaatikko ja vetarit)

Halvemmaks mulla tulee ajaa og900 kun tuolla TD escortilla ruuvattuna! (escortista poikii kohta vaihelaatikko ja vetarit)
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4043
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Niinpä. Itse myin tämän 900 GLs:n keväällä ja ostin nyt takaisin, kun omistaja ei enää tarvinnut. Ja epäilen, että auto oli alkanut temppuilemaan vastaan, sillä ryyppyvaijeri oli irti ja nähtävästi kärjet pitäisi uusia. No, onhan tässä katsastuskin tulossa. Sanoin kyllä silloin myydessä, että jos vikaa tulee, niin tuo näyttämään, niin laitetaan kuntoon. Ei ne silti tohdi tulla. Sanoin myös, että jos on myymässä, niin tarjoaa ensiksi minulle. Itse piti silti kysellä.
Anyway, pikkuisen kun näkee itse vaivaa, niin halvaksi tulee auton pitäminen, jos vain pellit ja kone/laatikko kestää.
Ja kun kattoo vaikka nettiautosta, niin huomaa, ettei nämä paljon maksa.
Anyway, pikkuisen kun näkee itse vaivaa, niin halvaksi tulee auton pitäminen, jos vain pellit ja kone/laatikko kestää.
Ja kun kattoo vaikka nettiautosta, niin huomaa, ettei nämä paljon maksa.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
instagram.com/autoileva_veijari
Ite pystyy tekee mitä tarvii,ja osat on "ilmasia".
Sanokaa millä ajaa halvemmalla?.
Nyt mulla on ässä ajossa on nopee ja upee ei ees kiinnosta ajella 9000 cs:llä,onhan se upeempi hiljasempi ym....... MUTTA ei siinä oon sitä mitä on og turbossa.
Tonnarilla jos painaa kaasua niin vaan imuäänet muuttuu mutta piristetyllä og turpolla alkaa maisema vaihtua.
Niin ja onhan se og satku 3-ov maaliman kaunein auto........
No 5-ov on melkein yhtä nätti.
Ei uuvet vokukset tai niiisanit näytä miltään..?
Sanokaa millä ajaa halvemmalla?.
Nyt mulla on ässä ajossa on nopee ja upee ei ees kiinnosta ajella 9000 cs:llä,onhan se upeempi hiljasempi ym....... MUTTA ei siinä oon sitä mitä on og turbossa.
Tonnarilla jos painaa kaasua niin vaan imuäänet muuttuu mutta piristetyllä og turpolla alkaa maisema vaihtua.
Niin ja onhan se og satku 3-ov maaliman kaunein auto........
No 5-ov on melkein yhtä nätti.
Ei uuvet vokukset tai niiisanit näytä miltään..?
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Et usko tuohon itsekäänYKÄ kirjoitti: ...MUTTA ei siinä oon sitä mitä on og turbossa.
...piristetyllä og turpolla alkaa maisema vaihtua.
Niin ja onhan se og satku 3-ov maaliman kaunein auto........
No 5-ov on melkein yhtä nätti.

Viimeksi muokannut ng900aero, Su Loka 15, 2006 11:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No ei ainakaan tuo mun oma, 2d valkoinen pystykeula, yksi rumimmista autoista jonka olen koskaan omistanut, Citroen Visa oli aika samaa tasoaYKÄ kirjoitti:Eikös se og satku oo se maaliman kaunein auto![]()

Harmi kun katsastuksessa eivät vaadi muuttamaan pystykeuloja viistokeuloiksi turvallisuuteen ja ulkonäkään vedoten, eihän noilla pystykeulan lampuillakaan näe kuin 5m eteensä

Kauneus on katsojan silmissä?.
Og 3-ov turbo aeron vanteilla on tänäpäiväkin vielä se AUTO.Ehkäpä just se punanen
Niin ja jos alusta on ok on muuten aikas hyvä auto liukua.
pystykeula 900 edustaa ikuista työjuhaa,on mun mielipide.On muuten hyvä työjuhta.Niin ja ehkä just niin ruma että on jo kaunis.?
Og 3-ov turbo aeron vanteilla on tänäpäiväkin vielä se AUTO.Ehkäpä just se punanen
Niin ja jos alusta on ok on muuten aikas hyvä auto liukua.
pystykeula 900 edustaa ikuista työjuhaa,on mun mielipide.On muuten hyvä työjuhta.Niin ja ehkä just niin ruma että on jo kaunis.?

Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Niin....kyllä mun täytyy kans pikkuisen kommentoida. Kyllä nyt ainakis tuntuu että saab on yks viho viimeisistä autoista jota tulee ostaa. Osat maksaa kyllä aika maltaita. Saahan niitä motonetista mutta sielläkin on osia joita ei todellakaan kannata laittaa saabiin jos ajonautinto veinaa hakea. Sabilta hakea sitten ja maksaa takuu varmasti. Joitakin osia tietenkin löytyy romu autoista mutta niilläkin ajettu paljon. Samat osat kuluneet niissä tai sitten joku ostanut bilteman osia taikka motonetista osat ja pamauttanut sinne, huomannut että ei paremmaksi tuu ja myy sen auton sitten netti autossa tai vie romuttamoon.
Itsellä kaksi auota 900s -90, ostanut kutakuinkin saabilta osat kun motonetin osat ei ole kelvollisia. Maksaa mutta onhan nautinto tietenkin hintansa väärtti. Toinen saab 900i -86 jonka kanssa tappelen. Kytkin ei millään tahdo tulla kuntoon, uusia osia ostettu. Hintaa on kertynyt melkoisen summan. Romuttamolta kenties voisi käydä kaivamassa. Mutta ei ne ilmaisia sielläkään ole ja melkoisen huonokuntoisia ovat. Riski myös että kestää vain pienen hetken ja taas osa vaihtoon.
No tulihan purettua paineet ja lähden tappelemaan kytkimen kanssa. Onneksi on ässä joka toimii ja ajettavuus sillä on huippua vielä toistaiseksi, ei kolise eikä vatvo vaan tekee sen minkä pitääkin mutta on se maksanut jotta siihen nautintoon on päässyt.
Itsellä kaksi auota 900s -90, ostanut kutakuinkin saabilta osat kun motonetin osat ei ole kelvollisia. Maksaa mutta onhan nautinto tietenkin hintansa väärtti. Toinen saab 900i -86 jonka kanssa tappelen. Kytkin ei millään tahdo tulla kuntoon, uusia osia ostettu. Hintaa on kertynyt melkoisen summan. Romuttamolta kenties voisi käydä kaivamassa. Mutta ei ne ilmaisia sielläkään ole ja melkoisen huonokuntoisia ovat. Riski myös että kestää vain pienen hetken ja taas osa vaihtoon.
No tulihan purettua paineet ja lähden tappelemaan kytkimen kanssa. Onneksi on ässä joka toimii ja ajettavuus sillä on huippua vielä toistaiseksi, ei kolise eikä vatvo vaan tekee sen minkä pitääkin mutta on se maksanut jotta siihen nautintoon on päässyt.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
Nooh, eiköhän vastaavaa voi sanoa mistä tahansa automerkistä. Täysin viatonta kun ei ole vielä keksitty.hiphop kirjoitti:Niin....kyllä mun täytyy kans pikkuisen kommentoida. Kyllä nyt ainakis tuntuu että saab on yks viho viimeisistä autoista jota tulee ostaa.
OT: Musta kyllä tuntuu, että tällä alalla rahat saa menemään niin helposti -ei osiin ja kunnostukseen- vaan epäpäteviin huonon työn tekijöihin. 1 kuukauden sisällä teettämäni kaksi työtä olivat molemmat laadultaan valituksen ja hinta-alennuksen arvoiset.
...toinen on Auran Sinappi ja toinen Saappi.
9-3 Aero Biopower 2009, 9000 CS 1998 & 99 1971
#2342
9-3 Aero Biopower 2009, 9000 CS 1998 & 99 1971
#2342
Se on hitonmoinen työjuhta joo, itellä sd 4speed 900 kaasarilla, eikait tuollainen voi mennä millän rikki eli kestää niinkauan kuin pellitkin.YKÄ kirjoitti:Kauneus on katsojan silmissä?.
Og 3-ov turbo aeron vanteilla on tänäpäiväkin vielä se AUTO.Ehkäpä just se punanen
Niin ja jos alusta on ok on muuten aikas hyvä auto liukua.
pystykeula 900 edustaa ikuista työjuhaa,on mun mielipide.On muuten hyvä työjuhta.Niin ja ehkä just niin ruma että on jo kaunis.?
No ehkä sen voi ajatella poliisisaabina jolloin herättää kunnioitusta

Mitä noita muita merkkejä on rapannut niin ihmetellä täytyy miten niillä uskaltaa liikkua, semmoisia virityksiä osa niistä autoista on. Esim; Sitikat.
Vanha Saab on halpa pitää jos ite osaa tehdä ja tekee sitten parhailla mahdollisilla osilla niin monestikkaan ei tartte toista kertaa samaa hommaa tehdä enään.
Mutta jos ei osaa tai "muka osaa" tehdä niin sitten kalliiksi tulee.
Katelkaapa vaikka mersu-miesten juttuja niin alkaa "johtotähden"laadukkuuskin himmetä

Vanha Saab on halpa pitää jos ite osaa tehdä ja tekee sitten parhailla mahdollisilla osilla niin monestikkaan ei tartte toista kertaa samaa hommaa tehdä enään.
Mutta jos ei osaa tai "muka osaa" tehdä niin sitten kalliiksi tulee.
Katelkaapa vaikka mersu-miesten juttuja niin alkaa "johtotähden"laadukkuuskin himmetä

----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Elä ny trollaang900aero kirjoitti:Harmi kun katsastuksessa eivät vaadi muuttamaan pystykeuloja viistokeuloiksi turvallisuuteen ja ulkonäkään vedoten, eihän noilla pystykeulan lampuillakaan näe kuin 5m eteensä


9-3 -05, Grand Cherokee -05, Charger -74