Abbottin sivuilta

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Saabi C900
"Saabisti"
Viestit: 351
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
Paikkakunta: Vöyri
Viesti:

Abbottin sivuilta

Viesti Kirjoittaja Saabi C900 »

The LPT system is for Low-Pressure Turbo or "Ecopower" models which have no standard Intercooler. LPT models respond extremely well to the chargecooler system as their smaller Compressor turbine gives faster spool-up than a T16, however the final power of the T16 is ultimately higher.
Mitäsmitäs tämä meinaa?
Eivätkö pojat tiedä mistä puhuvat, vai onko Enklannissa todella näin?
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

kompuran siipi on ässässä 41mm, joka on 1mm isompi kuin täyspaine turboissa, joissa Garretti...

noin 10 heppaa saa enemmän voimaa mitsulla kuin garretilla, jos kyseessä muuten samat virit...
Saabi C900
"Saabisti"
Viestit: 351
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
Paikkakunta: Vöyri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saabi C900 »

Eli kirjoittavat puutaheinää, mitsulla olevat täyspaineiset OG900 ovat aina TE05-12B, eli eroavaisuuksia ei ole ollut, edes ulkomailla?
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938
Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900aero-84 »

eli ainoastaan -93 mallin aerot
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Saabi C900
"Saabisti"
Viestit: 351
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
Paikkakunta: Vöyri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saabi C900 »

900aero-84 kirjoitti:eli ainoastaan -93 mallin aerot
Mitsun turbolla?
Tietääkseni jos autossa on Lucas niin siitä löytyy myös mitsu?
Kyllä nuita lucas aeroja löytyy jo vuodelta -90.
Vastaa Viestiin