Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Saabi C900
"Saabisti"
Viestit: 351 Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
Paikkakunta: Vöyri
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Saabi C900 » Su Maalis 14, 2004 22:24
The LPT system is for Low-Pressure Turbo or "Ecopower" models which have no standard Intercooler. LPT models respond extremely well to the chargecooler system as their smaller Compressor turbine gives faster spool-up than a T16, however the final power of the T16 is ultimately higher.
Mitäsmitäs tämä meinaa?
Eivätkö pojat tiedä mistä puhuvat, vai onko Enklannissa todella näin?
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093 Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa
Viesti
Kirjoittaja saabracing » Ma Maalis 15, 2004 13:42
kompuran siipi on ässässä 41mm, joka on 1mm isompi kuin täyspaine turboissa, joissa Garretti...
noin 10 heppaa saa enemmän voimaa mitsulla kuin garretilla, jos kyseessä muuten samat virit...
Saabi C900
"Saabisti"
Viestit: 351 Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
Paikkakunta: Vöyri
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Saabi C900 » Ma Maalis 15, 2004 15:44
Eli kirjoittavat puutaheinää, mitsulla olevat täyspaineiset OG900 ovat aina TE05-12B, eli eroavaisuuksia ei ole ollut, edes ulkomailla?
900aero-84
"Hirsch"
Viestit: 938 Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja 900aero-84 » Ti Maalis 16, 2004 20:29
eli ainoastaan -93 mallin aerot
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Saabi C900
"Saabisti"
Viestit: 351 Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
Paikkakunta: Vöyri
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Saabi C900 » Ti Maalis 16, 2004 22:10
900aero-84 kirjoitti: eli ainoastaan -93 mallin aerot
Mitsun turbolla?
Tietääkseni jos autossa on Lucas niin siitä löytyy myös mitsu?
Kyllä nuita lucas aeroja löytyy jo vuodelta -90.