Satku sutii ??

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

Satku sutii ??

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Varmasti tehoa on enemmän kuin tarpeeksi (mulla ei ole äänet tominassa tietokoneessani nyt joten vaikea sanoa mitä höpöttivät tai miltä kuulosti).

Mutta kuitenkin erittäin hitaasti tuo näytti kiihtyvän paikalta lähdettäessä, eli tehokkaaseen etuvetoon on vaikea löytää pitoa, vai ihan piruuttaanko tuossa sulatettiin yksi rengaskerta vaihtokuntoon? (omasta mielestäni kyllä, omakin tonnari lähti tomaatilla paljon rivakkaammin viritettynä kuin tuo, eli pelkkää pelleilyä?).
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Mutta hyvin suti jos oli 8v.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Totta kai mun 16v ässä sutii paremmin,ainakin tänään kun tulin kuhmon ja lieksan väliltä mehtä töistä ja on 10cm lunta tiellä.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Mun kaasarisatku ei sudi kunnolla edes jäällä jonka päällä on vettä, aika laiska? :lol:
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Mutta mulla onkin ahdot 1,1 bar,ennen pakkasia ahto vaan kilon.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

ng900aero kirjoitti:Varmasti tehoa on enemmän kuin tarpeeksi (mulla ei ole äänet tominassa tietokoneessani nyt joten vaikea sanoa mitä höpöttivät tai miltä kuulosti).

Mutta kuitenkin erittäin hitaasti tuo näytti kiihtyvän paikalta lähdettäessä, eli tehokkaaseen etuvetoon on vaikea löytää pitoa, vai ihan piruuttaanko tuossa sulatettiin yksi rengaskerta vaihtokuntoon? (omasta mielestäni kyllä, omakin tonnari lähti tomaatilla paljon rivakkaammin viritettynä kuin tuo, eli pelkkää pelleilyä?).
Pelkkää kuminpolttoahan toi raina on.Mutta hyvä todiste siitä että 8v kannellisestakin tehoja ulos saa.

Täähän on muuten ollut täällä monta kertaa ennenkin.
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Sutii vitosella vielä 150 mittarissa,siis jos painaa saasta viijestakympistä vähän kaasua.Kuukausi sit suti vielä 225kmh mutta nyt ei uskalla enää tai sit mä oon ottannu taas liian vähän????.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Anu Saukko

Viesti Kirjoittaja Anu Saukko »

Ha ha haa! pojat,pojat :D :D :D
Jokke A
"Saabisti"
Viestit: 1670
Liittynyt: Ke Marras 17, 2004 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Jokke A »

ng900aero kirjoitti: omasta mielestäni kyllä, omakin tonnari lähti tomaatilla paljon rivakkaammin viritettynä kuin tuo, eli pelkkää pelleilyä?
Mitäköhän kohtaa videosta se ng900aero mahtoi katsella? Videon autossa ilmeisesti 338 hv/479 Nm, tonnarissasi tuskin oli läheskään noin paljoa. Kuminpolttokohdissa lujaa liikkuminen ei varmaankaan ollut päätavoitteena.

Ainakaan steg 1:llä piristetty 2.0TA -tonttu ainakaan oli ainakin laiska paikaltaan. Persdyno kusettaa näissä jutuissa ajoittain aika hyvin. Omakin T8 tuntuu liikahtavan aika kivasti, vaikka totuus onkin aika pitkälti toinen.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Älä naura!!

Nyt Ässään pitemmät välitykset,isompi cooleri (on jo tilattu) ja ahtoja lisää,no 2,1 kansi on jo tallissa mutta viittiiko vääntää kiinni.
Pitäs sutii sit vielä työ matkalla kuhmosta, saanseittemänkympinkin vauhista jos vaan äijä painaa kaasua.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Eihän se seittemän tonnia oo mitään,vai mitä se parhaillaan kiertää saabin kone?.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
YKÄ
"Hirsch"
Viestit: 768
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2003 17:11
Paikkakunta: lieksa

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Mun 150hv 2,3i tonnari ei sudi ees jäällä satasenvauhdista,no kun ei oo sitä turpoo.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Djjules
"Turbo"
Viestit: 270
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 15:11
Paikkakunta: UK

Viesti Kirjoittaja Djjules »

:lol: taas tätä ketjua.

Mutta myönnettävä on että kyseisen videon satkun kiekkamittari herätti hilpeyttä kiihdyteltäessä..
- Juha -
Saab 9-3SS 1.9TiD Vector '06
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

tomaatti kirjoitti:
ng900aero kirjoitti:Varmasti tehoa on enemmän kuin tarpeeksi (mulla ei ole äänet tominassa tietokoneessani nyt joten vaikea sanoa mitä höpöttivät tai miltä kuulosti).

Mutta kuitenkin erittäin hitaasti tuo näytti kiihtyvän paikalta lähdettäessä, eli tehokkaaseen etuvetoon on vaikea löytää pitoa, vai ihan piruuttaanko tuossa sulatettiin yksi rengaskerta vaihtokuntoon? (omasta mielestäni kyllä, omakin tonnari lähti tomaatilla paljon rivakkaammin viritettynä kuin tuo, eli pelkkää pelleilyä?).
Pelkkää kuminpolttoahan toi raina on.Mutta hyvä todiste siitä että 8v kannellisestakin tehoja ulos saa.

Täähän on muuten ollut täällä monta kertaa ennenkin.
Saabi on hyvä.
Viimeksi muokannut ng900aero, To Marras 02, 2006 00:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Vastaa Viestiin