Mitä maksaa kylmäkäynnistinsuutin...

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Mitä maksaa kylmäkäynnistinsuutin...

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

16 tappiseen ruiskuun, kun motokin myy ei oota ?? Kyseessä on satku ??
axtec
"Aero"
Viestit: 489
Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 20:50
Paikkakunta: jämsä

Viesti Kirjoittaja axtec »

paikallisesta varaosaliikkeestä kysyin niin myyjä sanoi "liian kallis sulle"
en sitten tiedä oikeeta hintaa. tais olla vähän huono päivä myyjällä.
Rusakko
"Kaasari"
Viestit: 35
Liittynyt: Ti Syys 05, 2006 14:12
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Rusakko »

Osta joltain käytettynä.
NG900 S -94.
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

axtec kirjoitti:paikallisesta varaosaliikkeestä kysyin niin myyjä sanoi "liian kallis sulle"
en sitten tiedä oikeeta hintaa. tais olla vähän huono päivä myyjällä.
Toi kaveri saa varmaan vuoden asiakaspalvelijan tittelin.
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

axtec kirjoitti:paikallisesta varaosaliikkeestä kysyin niin myyjä sanoi "liian kallis sulle"
en sitten tiedä oikeeta hintaa. tais olla vähän huono päivä myyjällä.
Mikä ketju kyseessä, niin osaa karttaa kyseistä firmaa...
himmee
"Hölösuu"
Viestit: 1311
Liittynyt: Su Touko 02, 2004 19:43
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja himmee »

Vai oliko siinä peräti edellisestä asioinnista jotain yhteyksiä?
VW transporter 2.5tdi vm.99
axtec
"Aero"
Viestit: 489
Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 20:50
Paikkakunta: jämsä

Viesti Kirjoittaja axtec »

ei ollut edellisistä asioinneista kiinni...
oli tosin aika lähellä sulkemis aikaa.
itse ostin käytetyn lisäsuuttimen
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

Otin suuttimelta sähköjohdon pois, koska kone sai kylmäkäynnistyksessä bensaa liikaa käyden kolmella pytyllä. Näyttää se lähtevän hyvin käyntiin ilman suutinta näillä keleillä...
Pärjääköhän tuolla virityksellä koko talven ???
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

900 I 16 Kat kirjoitti:Otin suuttimelta sähköjohdon pois, koska kone sai kylmäkäynnistyksessä bensaa liikaa käyden kolmella pytyllä. Näyttää se lähtevän hyvin käyntiin ilman suutinta näillä keleillä...
Pärjääköhän tuolla virityksellä koko talven ???
Kovemmilla pakkasilla saattaa käydä akun päälle. Jos ei muita suuttimesta luopujia näy niin laita yv:tä.

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

V-M kirjoitti:
900 I 16 Kat kirjoitti:Otin suuttimelta sähköjohdon pois, koska kone sai kylmäkäynnistyksessä bensaa liikaa käyden kolmella pytyllä. Näyttää se lähtevän hyvin käyntiin ilman suutinta näillä keleillä...
Pärjääköhän tuolla virityksellä koko talven ???
Kovemmilla pakkasilla saattaa käydä akun päälle. Jos ei muita suuttimesta luopujia näy niin laita yv:tä.

V-M

Onko mitään merkitystä, kun lähetään lähes aina lämpötolpasta.. :roll:
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3105
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

900 I 16 Kat kirjoitti:
V-M kirjoitti:
900 I 16 Kat kirjoitti:Otin suuttimelta sähköjohdon pois, koska kone sai kylmäkäynnistyksessä bensaa liikaa käyden kolmella pytyllä. Näyttää se lähtevän hyvin käyntiin ilman suutinta näillä keleillä...
Pärjääköhän tuolla virityksellä koko talven ???
Kovemmilla pakkasilla saattaa käydä akun päälle. Jos ei muita suuttimesta luopujia näy niin laita yv:tä.

V-M

Onko mitään merkitystä, kun lähetään lähes aina lämpötolpasta.. :roll:
Ei, mutta ongelma voi olla tuon sanan lähes sisältö. Mutta sehän ei haittaa jos asian tietää :wink:

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Jaape
Matalapaineturbo
Viestit: 166
Liittynyt: La Marras 29, 2003 20:59
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jaape »

Mulla oli jokunen vuosi sitten satkusta piuha poikki tosta suuttimesta. 15 asteen pakkasilla alkoi olemaan vaikeeta saada käyntiin, mutta sai sen sillonki käyntiin, kun tarpeeksi kauan yritti...Voithan sä tökätä sen liittimen hetkeksi kiinni silloin, kun ei lähe ilman käyntiin :roll:.
900 GLsA -79, 9000 T16 -85, CSE 2.3T -94, OG9-3 -99
akyttala
"Hölösuu"
Viestit: 1028
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 19:24
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja akyttala »

Painonappi johonkin kojelautaan, jolla saat suuttimelle tarvittaessa hetkenaikaa sähköä? :lol:
Vastaa Viestiin