koneen kesto
koneen kesto
kuin paljon tiedätte ajetun alkup koneilla jos puhutaa esim 8v ruisku omani 380tkm kerran ylä tiiv vaihdettu
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
mitä tässä yrität sanoa..? tokkakai 260tkm ajetulla ruiskukoneella on arvoa..Suppari kirjoitti:Juuri avattu 260 tkm ajettu,ei kulumaa missään->paaliin(ei silti mitään arvoa kenenkään silmissä)
Hieno up,mutta asiaa kerrankin.?
serkun kans oli joskus pikkupoikana jäärata-autona 900i ajettu 550tkm..
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Se menee näin !
n 500 tkm kansitiiviste ja sit millin jälkeen kansitiiviste ja jakoketju sit kytkin n 1,2 miljoonan paikeilla ,öljyy rupee viemään n 1,4 miljoonan jälkeen n 1l /vaihtoväli.
ME puhutaan kilometreistä kun meillä on rankat olosuhteet,jenkit pääsee pitenpään.
n 500 tkm kansitiiviste ja sit millin jälkeen kansitiiviste ja jakoketju sit kytkin n 1,2 miljoonan paikeilla ,öljyy rupee viemään n 1,4 miljoonan jälkeen n 1l /vaihtoväli.
ME puhutaan kilometreistä kun meillä on rankat olosuhteet,jenkit pääsee pitenpään.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
corollan kohdalla on aivan sama vaikka olisi alkuperäisillä renkailla ja öljyillä ajettu miljoona, mua ihmetyttäisi silti eniten että kuka on niin hullu/tyhmä että viitsii sellaisella ajaa niin paljon?
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Aero Cabriolet M01
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Monasti, luullakseni, kyllä jo huolloilla, tai sen puutteella saa myllyn huonoksi etuajassa. Itelläkin lähes samoilla kilometreilla avatut koneet (Toinen t16, toinen t8 ) ja oli "huomattava" ero sylintereiden kulumisessa. Kilsoja molemmissa n. 380 000 tkm
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Lämpimikseni avauduin ja nostin melkein neljä vuotta vanhan topikin ylösgls kirjoitti:mitä tässä yrität sanoa..? tokkakai 260tkm ajetulla ruiskukoneella on arvoa..Suppari kirjoitti:Juuri avattu 260 tkm ajettu,ei kulumaa missään->paaliin(ei silti mitään arvoa kenenkään silmissä)
Hieno up,mutta asiaa kerrankin.?
serkun kans oli joskus pikkupoikana jäärata-autona 900i ajettu 550tkm..
Pytyissä hoonijäljet,täysin alkuperäisessä mitoissaan,kaikki laakerit kulumattomia,vuotamaton kansi.Kenen silmissä tuolla on arvoa?Jos olisi erimerkkisestä autosta,niin toi olisi huutaen ostettu pois.En jaksa ainakaan säilöä 20eur arvoista tavaraa vuosi tolkulla,kun tietää että noita saa ilmaiseksikin.En tiedä taas pointtiani,lähinnä ihmettelen tätä merkin aliarvostamista..
Haluan nähdä jonkun japanilaisen joka on noissa kilometreissä samassa kunnossa,ja silti autoilla ja varaosilla on yli kaksinkertaiset hinnat..
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Itseäni ei hirveämmin haittaa tämä aliarvostus. Saa unelma auton ostettua pikkurahalla. Vajaa parisataa heppainen "urheiluauto" lähes kaikilla herkuilla muutamalla tonnilla. Jollain "trendimerkillä" aeroa vastaava auto ihan toisissa hinnoissa. Nyt jos olisi kaukaa viisas ja olisi paljon joutomaata/tilaa, niin kaikki paikat täyteen vanhoja satkuja. 10v eteenpäin hintataso pompsahtaa reippaasti.Suppari kirjoitti:Kenen silmissä tuolla on arvoa?Jos olisi erimerkkisestä autosta,niin toi olisi huutaen ostettu pois.En jaksa ainakaan säilöä 20eur arvoista tavaraa vuosi tolkulla,kun tietää että noita saa ilmaiseksikin.En tiedä taas pointtiani,lähinnä ihmettelen tätä merkin aliarvosamista
Sauli.M #1562
Niin tosiaan meinaat, että priimakuntoisesta saa pyytää kymmenen vuoden päästä enemmän, kuin tällä hetkelle hyväkuntoisesta kuupasta.Pampula kirjoitti:Itseäni ei hirveämmin haittaa tämä aliarvostus. Saa unelma auton ostettua pikkurahalla. Vajaa parisataa heppainen "urheiluauto" lähes kaikilla herkuilla muutamalla tonnilla. Jollain "trendimerkillä" aeroa vastaava auto ihan toisissa hinnoissa. Nyt jos olisi kaukaa viisas ja olisi paljon joutomaata/tilaa, niin kaikki paikat täyteen vanhoja satkuja. 10v eteenpäin hintataso pompsahtaa reippaasti.Suppari kirjoitti:Kenen silmissä tuolla on arvoa?Jos olisi erimerkkisestä autosta,niin toi olisi huutaen ostettu pois.En jaksa ainakaan säilöä 20eur arvoista tavaraa vuosi tolkulla,kun tietää että noita saa ilmaiseksikin.En tiedä taas pointtiani,lähinnä ihmettelen tätä merkin aliarvosamista
VW transporter 2.5tdi vm.99
Jep,muuten ei haittaa,paitsi jos on myymässä joko autoa,tai osia.Pienemmällä vaivalla vie paaliin,kuin lähettelee konetta pitkin maailmaa,puhumattakaan siitä että saako sitä edes kaupaksi..Pampula kirjoitti: Itseäni ei hirveämmin haittaa tämä aliarvostus. Saa unelma auton ostettua pikkurahalla. Vajaa parisataa heppainen "urheiluauto" lähes kaikilla herkuilla muutamalla tonnilla. Jollain "trendimerkillä" aeroa vastaava auto ihan toisissa hinnoissa. Nyt jos olisi kaukaa viisas ja olisi paljon joutomaata/tilaa, niin kaikki paikat täyteen vanhoja satkuja. 10v eteenpäin hintataso pompsahtaa reippaasti.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.