900 Etulyhtyjen heijastuspinnat
900 Etulyhtyjen heijastuspinnat
Mistäs neuvoisitte ostamaan pystykeulaiseen 900:een etulyhtyjen heijastuspinnat? LänsiAuto sanoi, ettei ole, eikä saa edes Ruotsista tilaamalla. Purkamolta saa varmaan samanlaiset himmeät yksilöt, mitkä jo kiesistäni löytyykin. Onko mitään paikkaa joka myy esim tarvikeosina?
Saabismi on sairautta...
... ja olen kuolemansairas!
Jäsen # 2684
... ja olen kuolemansairas!
Jäsen # 2684
just ja ei tullut kuulemma kalliiksikin
itse kysyisin semmoista, kun joku tässä aloitti sopivan aiheen
-nimittäin joku väittii mulle, että pystykeula valoilla olis kahta erityyppistä heijastinta käytetty ja en nyt tarkoita sitä amerikkan mallia, vaan sitä tavallista. Ja että yhdellä mallilla olis parempi valoteho. Onko semmoisessä perää???
Ja toinen kysymys: onko kukaan yrittänyt rakentaa pystykeulaiseen valojen korkeussäätöä, kuten on face-liftissä? Semmoista lisävarustetta allekirjoittanut kyllä kaipais. Pystykeulaisessa ei kai koskaan ole ollut tehtaalta semmoista?
Valoteho parani mulla itellä, kun vaihtoin uudet lamput

itse kysyisin semmoista, kun joku tässä aloitti sopivan aiheen

-nimittäin joku väittii mulle, että pystykeula valoilla olis kahta erityyppistä heijastinta käytetty ja en nyt tarkoita sitä amerikkan mallia, vaan sitä tavallista. Ja että yhdellä mallilla olis parempi valoteho. Onko semmoisessä perää???
Ja toinen kysymys: onko kukaan yrittänyt rakentaa pystykeulaiseen valojen korkeussäätöä, kuten on face-liftissä? Semmoista lisävarustetta allekirjoittanut kyllä kaipais. Pystykeulaisessa ei kai koskaan ole ollut tehtaalta semmoista?
Valoteho parani mulla itellä, kun vaihtoin uudet lamput