saab 900 gli -84 kärähtäneet johdot

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
temesaab
"Kaasari"
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Heinä 27, 2005 13:20

saab 900 gli -84 kärähtäneet johdot

Viesti Kirjoittaja temesaab »

startilla johdot kärähtäneet, laitettu kutistesukat uudeksi eristeeksi.
rikastimelle ei sähköä. aikakytkin ohitettu missähän vika?
Viimeksi muokannut temesaab, Su Helmi 18, 2007 21:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24630
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

sytytys osien kunto?
kaasarin kalvo?

eli peruskunto noilla niin lähtee käyntiin ku palmun alta.
eli tulpat,pyörijä,kärjet,v-kansi,johdot,kaasariin kalvo.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
temesaab
"Kaasari"
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Heinä 27, 2005 13:20

Viesti Kirjoittaja temesaab »

tulpan johdot/tulpat sekä virranjakajan kansi vaihdettu ja kyseessähän on ruisku kone
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24630
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

pyörijä ja kärkien kunto? puola? konkka?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
temesaab
"Kaasari"
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Heinä 27, 2005 13:20

Viesti Kirjoittaja temesaab »

pyörijä ja kärjet moitteettomat, sitä on eräs pieni autokorjaamo vähän vilkaissut epäili jotain ruiskua sääteleviä osia ei osannut paremmin sanoa mitään.
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: saab 900 gli -84

Viesti Kirjoittaja lucaf »

temesaab kirjoitti:moottori ei aina käy kunnolla käy epätasaisesti. aikaisemmin toimi moitteettomasti
käy kolmella sylinterillä? jos kaikki neljä sylinteriä ei ole alusta asti mukana, se vaikeuttaa käynnistymistäkin.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Jusau

Viesti Kirjoittaja Jusau »

Lähteekös käyntiin sitten kerran käynnistyttyään uudestaan hyvin? (vaikka 15min seisomisen jälkeen), kansi/kansitiivistevammainen oireilee ainakin kylmänä, että lähtee kolmella ja röpeltää aikansa ja sitten toimii ok, ja käynnistyy kuin pitääkin hetken päästä. Tai sitten ei vaan saa tarpeellista rikastusta kylmänä, ohjauspaineensäädin vialla?
temesaab
"Kaasari"
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Heinä 27, 2005 13:20

Viesti Kirjoittaja temesaab »

ei se oikeen kolmellakaan käy röpöttää vaan ja sama käynnistysvaiva on myös kylmänä.
huomenna täytynee yrittää k-jetin kanssa pelanneen kaverin kanssa tutkia mikä mahtaa vaivata, kansipahvia en oikeen usko kun nestettä ei tarvitse lisäillä ollenkaan eikä säiliössä pinta laske.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Onko mitään eroa, jos irroittaa ryyppysuuttimesta sähköjohdon?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

mulla oli yks pakoventtiili kerran palanut, käynti muistutti kolmella käyntiä mutta oireeltaan ei yhtä voimakas
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
temesaab
"Kaasari"
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Heinä 27, 2005 13:20

Viesti Kirjoittaja temesaab »

elikkä nyt olis tutkittu jonkun verran ja ilmeni että rikastinsuuttimelle ei tule virtaa, solenoidin päässä olevat johdot kärähtäneet korjattiin palaneet johdon kuoret kutistesukalla ja laitettiin takaisin paikalleen. vieläkään ei virtaa pääse rikastimelle asti, terminen aikakytkin kokeiltiin myös ohittaa. löytyykö keneltäkään kokemuksia mitä seuraavaksi uusi startti vai mitä lie tekisi.
Vastaa Viestiin