k-jet seoksen säätö

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

k-jet seoksen säätö

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

ehkä oli hakusant hukassa mutta en nyt millään löytänyt että kumpaan suuntaan käännettäessä rikastuu/laihenee? vaikuttaako tuo säätö pelkästään tyhjäkäynnillä vai koko alueella?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
ecopower
"Hirsch"
Viestit: 996
Liittynyt: La Tammi 08, 2005 22:54
Paikkakunta: ylivieska

Re: k-jet seoksen säätö

Viesti Kirjoittaja ecopower »

mikkoimp kirjoitti:ehkä oli hakusant hukassa mutta en nyt millään löytänyt että kumpaan suuntaan käännettäessä rikastuu/laihenee? vaikuttaako tuo säätö pelkästään tyhjäkäynnillä vai koko alueella?
Vastapäivään laihenee ja toisipäin vastakkainen vaikutus!
vaikuttaa koko "työskentely"alueella!
Tosin turboissa rikastuu ahtopaineen noustessa ,paine alentaa ohjauspainetta!
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Vastaa Viestiin