Asentaja ja ng 900 2.0 turbo viggen-look.
Ja on mukava ajaa autolla jota ei ihan heti tule vastaan !
Kaverit tosin hieman ihmettelee ostosta mutta kai se on vain kateutta
Minkä alan miehiä / naisia ja miksi vanhalla Saabilla?
Re: Minkä alan miehiä / naisia ja miksi vanhalla Saabilla?
Elektroniikkasuunnittelija projektireppurina ~200km kotoa.
Talvella OG900 Aero, kesällä premium-tupliksia (turbo/GLE/Finlandia).
Miksi?
Siksi, koska näin voi sentään vielä tehdä Ja onkos niitä muitakin vaihtoehtoja?
Rattoisaa Uutta Vuotta kaikille!
Talvella OG900 Aero, kesällä premium-tupliksia (turbo/GLE/Finlandia).
Miksi?
Siksi, koska näin voi sentään vielä tehdä Ja onkos niitä muitakin vaihtoehtoja?
Rattoisaa Uutta Vuotta kaikille!
#1355 Pussihoususaabisti ja turbotuuningmies
99 900 9-3 9-5
99 900 9-3 9-5
Re: Minkä alan miehiä / naisia ja miksi vanhalla Saabilla?
Ammatti, taksi helsinki.
Perusteita? No onhan og sielukkaampi, kuin uusi e-mersu. Isällä oli pari saabia 80-luuvulla, joista viimeisellä 99 vm. -82 ajoin itsekin paljon. Uusi kipinä syttyi, kun crop shop pojat raiskasivat og:n televisiossa. Ajattelin ostaa turbon, mutta sainkin 2.1 16v -92. Toisaalta mitä sitä hankkimaan down sizing turboa, kun voi ajaa isollakin koneella.
Vaikka alunperin hankinkin auton säästö syistä, en halua uudempaa tilalle. Ajan kaikkein mielummin käyttö autoista saabilla. Sen takia on hävitetty/hävitetään:
09 avensis
07 stw corolla
93 cadillac sts
Halukkaat voi ottaa yhteyttä. Jää:
Mazda 323 (vaimolle)
Saab 900 -92
Fiat 126 -73
Ainut mitä jään kaipaamaan, on ilmastointi. Mutta kuunnellaan taas pitkästä aikaa kesän ääniä, ja ajetaan ikkunat auki. Saabilla takana 280 tkm, ja hyvin pelaa. Lisää tulee 120 km tytömatkaa + muut ajot. 30 tkm vuosi. Tekniikka kyllä pelaa, kunhan ei lahoa alta. Aion kyllä pitää saabin hengissä, enkä vie sitä romikseen. Uusia og saabeja kun ei saa. Vaikka entisöin museoon joskus. Nyt se on minun teini-tuunaus auto, mutta kaikki on riisuttavissa jälkiä jättämättä.
Perusteita? No onhan og sielukkaampi, kuin uusi e-mersu. Isällä oli pari saabia 80-luuvulla, joista viimeisellä 99 vm. -82 ajoin itsekin paljon. Uusi kipinä syttyi, kun crop shop pojat raiskasivat og:n televisiossa. Ajattelin ostaa turbon, mutta sainkin 2.1 16v -92. Toisaalta mitä sitä hankkimaan down sizing turboa, kun voi ajaa isollakin koneella.
Vaikka alunperin hankinkin auton säästö syistä, en halua uudempaa tilalle. Ajan kaikkein mielummin käyttö autoista saabilla. Sen takia on hävitetty/hävitetään:
09 avensis
07 stw corolla
93 cadillac sts
Halukkaat voi ottaa yhteyttä. Jää:
Mazda 323 (vaimolle)
Saab 900 -92
Fiat 126 -73
Ainut mitä jään kaipaamaan, on ilmastointi. Mutta kuunnellaan taas pitkästä aikaa kesän ääniä, ja ajetaan ikkunat auki. Saabilla takana 280 tkm, ja hyvin pelaa. Lisää tulee 120 km tytömatkaa + muut ajot. 30 tkm vuosi. Tekniikka kyllä pelaa, kunhan ei lahoa alta. Aion kyllä pitää saabin hengissä, enkä vie sitä romikseen. Uusia og saabeja kun ei saa. Vaikka entisöin museoon joskus. Nyt se on minun teini-tuunaus auto, mutta kaikki on riisuttavissa jälkiä jättämättä.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 84
- Liittynyt: To Tammi 13, 2005 23:24
- Paikkakunta: kirkkonummi
Re: Minkä alan miehiä / naisia ja miksi vanhalla Saabilla?
scan-auto mekaanikko ajan saabilla helppo ylläpitää ja se varma kotimainen
tämän hetkinen saapas gabben keltanen 900i 16v tomaatti vm.88