satku rupes pätkimään aamulla käydesäni varaosaliikkeessä=kotimatkalla,kotia ja kaupunkiin yhtäpitkä matka. noh tutkittua ja korjattua.
puolan johdon luona löi kipinää. kotona rupesin irroittamaan + ja - johtoja,molemmat nastat repesi irti... onneksi laatikosta löytyi toinen puola=kysymys eli kun puhutaan kärjettömät ja kärjelliset ne on eri juttua. mutta tässä varaosa puolassa oli sama numerosarja,mutta pienemmät tekstit ja numerot on eri. uskaltaako ajaa ++30km varaosaliikkeeseen hakemaan puolan vai pitääkö vaihtaa? satku toimii paremmin tän operaation jälkeen.
edit epc antaa saman numeron tää varaosa puola on joko 86 kaasari satku tai 88 i16 ,mut saman numeron antaa
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
ei uskalla,jos vaikka palaa sytkäpääte tai muuta kivaa.... oli mukava yllätys ku ruuveja avatessa kummatkin 1+ ja 15 napa jäi lenkkiavaimeen.... höh ihmekkös tuo jos pätkii.....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
eihän toi EPC tunne kuin yhden numeron kaikille 900/ 86--89 versioille
Article : Sytytyspuola
PartNo : 8573834
Usage : NLS-USE 5171137
Order Quantity : 1
eli ei siinä mitään jekkua pitäisi piillä
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00