Otsikon mukainen ongelma, eli takaluukun alareunassa on punertavaa (talladega värin lisäksi siis! ) ja hieman kupruilee parista kohtaa. Minkälainen korjattava, eli vinkkejä kaipaan. Vai pitääkö turvautua ammattimieheen?
Ois mukava kuulla jotain kokemuksia ja mahdollisia sudenkuoppia. Yks vaihtoehtohan ois tietenkin koettaa hankkia parempi luukku, mutta jos nyt yrittäis vielä alkuperäistä ehjätä.
Periaatteessa helppo. Kohdassa jossa on varjoja ei pientä sävyerokaan
huomaa uuden ja alkuperäisen maalin välillä. Omista ruostefiksauksistani
parhaiten on kestäneet juuri takaluukun kulmat.
Maalin pois hiominen -> pohjamaali -> pintamaali -> lakka.
Tossa meikäläisen laatikossa on vedetty semmoinen musta teippi takaluukun alareunaan ja rekisterikilven ympärystöön. Eli takaluukun alareuna on kokonaan "teipattu" umpeen. Näyttää ihan tehdastekoiselta. Eli siis helppo hioa kukinta hitoille, sitten rostexia ja hammeritea paikkakohtaan ja teippi päälle, niin ei sävyerot haittaa. Yritin laittaa kuvaa, mutta kamerasta loppu just passelisti patterit. Jos huomenna krapulaltani muistan, niin laitan fotoa haukuttavaksi.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Vaihdoin koko luukun, aika helposti sellaisen hyvän löysin (auto tuli mukana). Tietysti siinä on oma ohjelmansa kun luukun maalauttaa, ja ennen sitä purkaa luukusta kaikki pois, ja sama toisin päin. On tallissa täysin tehdasuusi 3-ov takaluukkukin Aeroa varten, kyllä niitä löytyy...