Iskarit eteen+ muuta??
Iskarit eteen+ muuta??
elikkä aattelin vaihtaa autoon iskarit ieteen
autohan on se saab og900 5d combi sedan vm88
voikohan siihen laittaa ihan motonetin nesteiskarit? hintaa 25.5e\kpl
mitä muuta osaa kannattaa samalla laittaa? nyt tuntuu että auto on melkolailla pinta kova eli napauttaa aika lujaa ohjaamoon oliskohan siellä jotku kumit huonoja?
eli vinkkejä hiukan niin laitan osto listalle.
autohan on se saab og900 5d combi sedan vm88
voikohan siihen laittaa ihan motonetin nesteiskarit? hintaa 25.5e\kpl
mitä muuta osaa kannattaa samalla laittaa? nyt tuntuu että auto on melkolailla pinta kova eli napauttaa aika lujaa ohjaamoon oliskohan siellä jotku kumit huonoja?
eli vinkkejä hiukan niin laitan osto listalle.
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
okei..DIggItaLLr kirjoitti:Kannattaa suosiolla laittaa muutama € lisää ja ostaa kaasuiskarit. Sen verran kuitenkin paremmat. Menee motoon tiskille ja pyytää kaasuiskareita, kurkkaa pakettiin että onko sachsit. Saa Tällöin ihan hyvän vastineen rahoilleen.
Neste iskareita en laittais alle
miks nesteiskarit huonommat?
onko kesto kyky lyhyempi?
onko äänekkäämmät?
mutta mitäs muuta osaa pitäs vaihtaa iskareiden yhteydessä?
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
nalleolut kirjoitti:kuinka paksu lompakko?
jouset.jousilautaset,pallonivelet,raidetangonpäät,samalla ku aukoo niin jarrut,letkut ja ruosteet pois! heh kevyt kenttä remontti!
no jarrut on vähä aikaa sit laitettu puslat oli hyvät ku katottiin. raidetangon pää vaihtuu oikealle kuten myös molemmille puolille jousilautaset vetarien tunnelit on hyvät ja letkuissakaan ei o moittimista... ainoot on noi iskarit jotka näyttä aika ruosteisilta... hiukan joku koliseekin kuljettajan puolella vaiks ajaa tasaisella tiellä
mitenkäs noiden halpojen muovi "pidikkeiden" sun muiden kans.. ainaski iskarin alle tulee jotkut? entäs muualle?
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
joo selvä.. kaipa ne neste iskaritkin siel sit menee... takana onki jo uudet iskarit sekä jouset.Mertmi kirjoitti:Iskarit ku iskarit; pääasia että vaihtaa eteen ja taakse yhtäaikaa uutta.
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
Jos takana on jo uudet, niin silloin on viisainta laittaa samaa sorttia, mikäli mahdollista. Jopa samaa merkkiäkin voisi suosia.Daword kirjoitti:joo selvä.. kaipa ne neste iskaritkin siel sit menee... takana onki jo uudet iskarit sekä jouset.Mertmi kirjoitti:Iskarit ku iskarit; pääasia että vaihtaa eteen ja taakse yhtäaikaa uutta.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
okaalto kirjoitti:Jos on säästölinja, niin mitäpä siinä sitten. Kannattaa silti kattoa mitä sieltä Motonetista saa. Joskus on ollut öljyiskarina ihan asiallisia KYBejäkin, mutta ainakin ne kerran saamani Lip etuiskarit olivat kelvottomat.
Jos valita saisi, niin ihan vaan varmuudeksi jotkut kaasuiskarit.
joo no täytyy varmaan tuossa osasilta käydä ekak kysyys millasii niiltä löytys?
joo täytyy olla säästölinjalla kun ei siittä kuiteskaan uutta autoo tuu iskareillakaan
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
eli osasilla halvimmat kaasuiskarit ois maksanut 50e kpl joten ne eivät mukaan lähteneet.
päätin kuitenkin sitten motonetistä tilata eteen ne nesteiskarit 25.5e\kpl
toivottaasti ei nyt ihan mitään paskaa tulis pakettiin pakattuna...ois ees kybin iskarit mutta eivät osanneet puhelimessa sanoa minkämerkkisii on.
tilasin siinä samalla jotkut (alasilmukan kaksoiskumikartiot) mitäs virkaa niillä on ja mihin ne auttaa?
päätin kuitenkin sitten motonetistä tilata eteen ne nesteiskarit 25.5e\kpl
toivottaasti ei nyt ihan mitään paskaa tulis pakettiin pakattuna...ois ees kybin iskarit mutta eivät osanneet puhelimessa sanoa minkämerkkisii on.
tilasin siinä samalla jotkut (alasilmukan kaksoiskumikartiot) mitäs virkaa niillä on ja mihin ne auttaa?
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
Anthuan kirjoitti:Johtavat tukivarren liike energian iskunvaimentimelle, eli ovat kiinni siinä vaimentimen ala päässä.Daword kirjoitti:tilasin siinä samalla jotkut (alasilmukan kaksoiskumikartiot) mitäs virkaa niillä on ja mihin ne auttaa?
joo kiitoksii tiedosta
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
Nuo kumit pitäis kuulua vakiona iskaripakettiin. Itellä on kerran menny noi sököksi kesken iskareiden käyttöiän, joten niitä voi joutua uusimaan useammin, kuin ite iskareita. Tarpeellisia varaosina siis kuitenkin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01