Eilen noin 300 kilometrin mittaisella "koeajolenkillä" tuli havaittua ohjauksessa pientä klappia. Eli kun auto liikkuu suoraan, on ohjauksessa melko iso ns. vapaavyöhyke, jolloin ratin liikuttaminen ei vaikuta ohjaukseen millään tavalla, vaan tuntuu ikään kuin jossain pyörisi tyhjää. Epäilisin itse ohjausakselin kulumaa, mutta voiko vika olla jossain muualla ja miten se olisi korjattavissa?
Toisen havainnoin tein auton seistessä paikoillaan (en uskaltanut auton liikkuessa kokeilla), vetäessä rattia kuskin suuntaan, ratti liikkuu kuskiinpäin muutaman millin. Avasin ratin keskiön ja tsekkasin, että ratti on varmasti hyvin kiinni akselissaan. Pultti oli tiukalla ja akseli näytti nousevan sen muutaman millin ratin mukana
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
P.S. Kiitos Ahosen Eerolle renkaiden lainasta