Onko HYVINKIN oleellinen kapistus? Omasta vehkeesstä kyseinen peltilätkä yhty happeen ja hävisi ajossa. Nyt kun on auto taas kotona ja pääsi jälleen projektin kimppuun huomasin että turbon yläpuolella ainakin ne konepellin eristemuovit oli käristyny turbon ylöpuolelta, onhan siinä välissä vielä virranjakajakin. Onko kellään huonoja kokemuksia ilman lätkää ajamisesta.
Ei ole kovin oleellinen. On tuo omistakin yleensä hapantunut, tilalle voi vääntää pellistä itsetehdynkin. Eipä tuo virranjakaja ole koskaan käristynyt sen puutteestakaan, tosin jos sen o-rengas vuotaa niin eipähän ainakaan samantien valu turbon päälle käryämään öljy. Nyt kun on omassa autossa DI-sytkä, niin ei ole kilpeä lainkaan.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com