Moottorin tukikumit 8v Vaihto?
Moottorin tukikumit 8v Vaihto?
Onkos millain homma vaihtaa H-moottoriin moottorin tukikumit ne tavalliset, ei hydr. Etummain näyttää helpolta mut entäs kuskin puoleinen?? ja oikea?
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
16
16 tappisis ainakin esiintyy niitä hydr malleja. Eikös nyt voisi joku valaista millaiseen hommaan kantsii varautua kun noita vaihtaa. Tiedän jo sen että vanha pois ja uusi tilalle
NG 9-5 1,6turbo business my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
En ole vaihtanut, mutta äkkiseltään katsottuna aika iso työ tulee olemaan. Vetoakselit on saatava tieltä pois siis pyörännavat irti. Ne kumit kun on kiinní vetoakselitunnelin katossa mutterit tunnelissa. Moottoria on saatava ainakin kymmenen senttiä ylös, eli vaihteensiirtotanko, luultavasti pakoputki ja muuta pikkuhilua otettava irti.
Löysyyttä saa vähän pois tunkemalla kumien koloihin palat sisärengasta.
Löysyyttä saa vähän pois tunkemalla kumien koloihin palat sisärengasta.
#1894 : 9000 CS 2.0t -96 , 9-3 SC TiDS -09 , 9-3 Cab 1.8t+Hirsch -05 . . . . Entiset : 90 -85 , 900c -88 , 900s 2,3i -96