on tuolla myyntiosastolla pari ng900 tehostinta.
mahtaako sopia pienemmillä muutoksilla tuplikseen kuin satkun tehostin.
tai minkä auton (mielellään saabin) tehostinta kannattaisi kokeilla?
EDIT: on aika erilainen kuvien mukaan tuo ng tehostin.
99 ohjaustehostin ranettamalla
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
99 ohjaustehostin ranettamalla
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato

Re: 99 ohjaustehostin ranettamalla
og900:n tehostimen mie ainaskin laittaisin. Se on niin lähelle samanlainen.saabastelija kirjoitti:on tuolla myyntiosastolla pari ng900 tehostinta.
mahtaako sopia pienemmillä muutoksilla tuplikseen kuin satkun tehostin.
tai minkä auton (mielellään saabin) tehostinta kannattaisi kokeilla?
EDIT: on aika erilainen kuvien mukaan tuo ng tehostin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
Re: 99 ohjaustehostin ranettamalla
niin kai se on tehtävä, joutuu muutenkin tulipeltiä muokkaamaan t16 moottorin takia.Mertmi kirjoitti:og900:n tehostimen mie ainaskin laittaisin. Se on niin lähelle samanlainen.saabastelija kirjoitti:on tuolla myyntiosastolla pari ng900 tehostinta.
mahtaako sopia pienemmillä muutoksilla tuplikseen kuin satkun tehostin.
tai minkä auton (mielellään saabin) tehostinta kannattaisi kokeilla?
EDIT: on aika erilainen kuvien mukaan tuo ng tehostin.
käviköhän -88 satkun etutukivarret vm. -77 tuplikseen ihan suoraan?
ohjausgeometrian muutoksen seurauksena (-88 satkun arvoilla) ohjauksesta voisi tulla miellyttävämpi ilman tehostintakin.
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato

-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
Re: 99 ohjaustehostin ranettamalla
Mikäli oikein ymmärsin 99 tehostettu hammastankokin tarvitseen tulipellin avartamista rattiakselin kohdalta.
Onko joku moisen homman tehnyt, ja meneekö satkun tehostin samalla vaivalla?
Onko joku moisen homman tehnyt, ja meneekö satkun tehostin samalla vaivalla?
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato

Re: 99 ohjaustehostin ranettamalla
900 ohjausakselin kiinitys on erilainen, mutta tehtävissä. Joka tapauksessa rattiakselin läpimeno noin 10 cm ylempänä kuin ilman tehostajaa. Helpointa ottaa pala tehostimellisesta 900:sesta.
"2375"
99 EMS grp 2
99 EMS grp 2