Etulokarin kaaret
Etulokarin kaaret
Tuosta meidän perheen lemmiki-satkusta on etulokarin kaaret pahasti rapistuneet ja korjauksen tarpeessa olisivat. Kun paikalliselta korjaamolta kyseli, laitettiin korjaukseen 400€ hintalappu, josta 50€ lokarinkaariin ja 350€ asennustyöhön. Paikallinen yleismetallimies ehdotti että ottaisin selvää, onko mahdollista hankkia satkuun kromikaaria, jotka hän asentaisi edullisesti tuohon.
Eli tietäisikö joku täällä foorumilla paikan, josta tuollaisia satkuun saisi?
Eli tietäisikö joku täällä foorumilla paikan, josta tuollaisia satkuun saisi?
Siis seppä pyytää 350€ etukaarien fixaamisesta! Huh, hieman on hinnat Pompsahtaneet, samalla rahalla teetin joskus taannoin (Ikaalisissa) molemmat alaetuaisat/vetaritunnelit tukivarrenkiinnityksineen uusiksi, hintaan kuului myös peltien maalaus sekä ruostesuojaus ja jälki oli todella hienoa.
Käsittääkseni Satkun etulokarit luetaan kantaviksi rakenteiksi (?) ovathan ne hitsatut runkoon ja sisälokasuojiin. Älä kuitenkaan millään kromikaarilla yritä peitellä lahoa, lahoaa vain nopeasti lisää ja katsastusmies kyllä tietää mistä repiä..
Käsittääkseni Satkun etulokarit luetaan kantaviksi rakenteiksi (?) ovathan ne hitsatut runkoon ja sisälokasuojiin. Älä kuitenkaan millään kromikaarilla yritä peitellä lahoa, lahoaa vain nopeasti lisää ja katsastusmies kyllä tietää mistä repiä..
Ikaalisissa? Olisiko kyseessä se paikka siellä röyhiön metsissä? Sitäkin on harkittu, talouden pari muuta autoa on siellä taannoin korjattu edullisesti ja laadukkaasti. Mutta tosiaan 50€ osista ja 350€ työstä pyydettiin paikallisessa korjaamossa.. alkaa jo miettimään siinä vaiheessa, että kannattaako kultaa pitää enää
Siis ihan rälläköitäisiin ruosteet pois ja hitsattaisiin peltiä päälle ja siihen nuo kaaret..
Että onko niitä kaaria jossain?
Siis ihan rälläköitäisiin ruosteet pois ja hitsattaisiin peltiä päälle ja siihen nuo kaaret..
Että onko niitä kaaria jossain?
Ei ollut röyhiön metsissä, vaan silloisella Ikaalisten Teboililla alakerrassa sijaitsevalla pajalla. En tiedä onko pajaa enää kun kuulemma Teboilkin siitä on lopettanut.Visberi kirjoitti:Ikaalisissa? Olisiko kyseessä se paikka siellä röyhiön metsissä?
Sisäkaaria pitäisi saada Motonetistä mutta ulkokaaria ei taida olla, ainakaan sivujensa mukaan:
http://www.motonet.fi/Malli.php
Edit: Silloin kun satku meni ajokieltoon Ikaalisten asemalla ruostevaurion vuoksi, niin kysyin Inssiltä että onko lähistöllä hyvää pajaa. Muistaakseni kertoilikin jostakin "Metsien Miehestä", mutta suositteli silloista Teboilia kuitenkin..
öö, taidan ymmärtää tuon rapistuneet sanan ehkä väärin kun neuvon tällä tavalla. 1) Hiot pinnan kyyltäväksi. 2)Kittaat. 3) Maalaat 4Nautit lopputuloksesta (toivottavasti).
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
jaa, nuohan tekee itse.. Ainakin tosimies.. ^^Visberi kirjoitti:Ikaalisissa? Olisiko kyseessä se paikka siellä röyhiön metsissä? Sitäkin on harkittu, talouden pari muuta autoa on siellä taannoin korjattu edullisesti ja laadukkaasti. Mutta tosiaan 50€ osista ja 350€ työstä pyydettiin paikallisessa korjaamossa.. alkaa jo miettimään siinä vaiheessa, että kannattaako kultaa pitää enää
Siis ihan rälläköitäisiin ruosteet pois ja hitsattaisiin peltiä päälle ja siihen nuo kaaret..
Että onko niitä kaaria jossain?
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75