Elikkä vaihtoin nyt lopulta omaan 99--n koko kytkinpaketin: Sachsin levy+asetelma ja sitten Motonetistä hain uuden työsilinterin ja painelaakerin. Ihmettelin semmoista, että alkuperäisessä työsilinterissä oli toi O-rengas, joka keskittii ja piti paikoillaan sitä painelaakeria, mutta Motonetin pakkauksessa ei semmoista ollut. Painelaakeri istui aikamoisella välyksellä siinä työsilinterin ''männän'' päällä.
No pienen askartelun(lievästi sanottuna
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Eihän sitä nykyaikana pitäis käyttää semmoisia menetelmia, kun neuvostoaikana, että uutta painelaakeria keitettiin vaihteistoöljyssä, että se öljy menis sinne sisälle.......
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Vai onko se Motonetin laatua?????
Onks kukaan muuten ostanut Saabin tiskiltä alkuperäistä työsilinteria ja laakeria?Paljonko maksaa??