Omituinen liitin 900i peräkontissa
Omituinen liitin 900i peräkontissa
Löysin tuosta viimeisestä hankinnata eli 900i -86 peräkontin takareunan vaakalistasta ilmaliittimen eli samanlaisen kuin pyörissä. Liittimen vieressä keltainen ohjelappu, jossa mainitaan minimksi 0.8 ja annetaan ohjeet millainen paineen tulisi olla auto lastattuna ja ilman.
Koetin laittaa ilmaa, mutta siellä ei ole painetta ja ilma tulee alapäästä ulos eli sitä ei ole kytketty.
Onko tämä liitin ollut yhteydessä jotenkin ilmaiskareihin (!?) vai mikä merkitys tällä on ollut / on?
Koetin laittaa ilmaa, mutta siellä ei ole painetta ja ilma tulee alapäästä ulos eli sitä ei ole kytketty.
Onko tämä liitin ollut yhteydessä jotenkin ilmaiskareihin (!?) vai mikä merkitys tällä on ollut / on?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2080
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Ei kai sentäs iskareiden täyttöä ilmalla. Olisiko jousien sisällä ilmapussit? Sellaisia ainakin näihin on saanut lisävarusteena. Joissakin versioissa tuota ilmanmäärää pystyi hallinnoimaan ihan kojelaudasta käsin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2080
- Liittynyt: Ke Maalis 03, 2004 20:51
- Paikkakunta: urjala
Re:
Päivitetään tämä ketju, sillä nyt tuli tutkittua asia ja ihmeen kapeat kumiletkut (alle 10mm) johtivat jousien sisällä oleviin "myökkyihin". Letkut olivat murtuneet liittimen päästä, laitoin uudelleen kiiinni ja painetta tuon 2.0 ja kyllä jäykisti perää kummasti. Tosin tuli samalla laitatettua uudet kaasuiskaritsaba2,1 kirjoitti:Meillä tossa 2.0 16valvessa on ilmapussit nimenomaan jousien sisällä..
