1. Onko uudempien OG-satkujen ja tonnarin etupenkkien sähköliitännät samat vai joutuuko tekemään jotakin ranetuksia?
2. Mitä muutoksia joutuu tekemään, jos tekee kuskinpenkistäkin automaattisesti lämpiävän, eli samanlaisen kuin repsikanpenkistä?
3. Kuinka hankalaa on siirtää se korkeudensäätökahva satkun kuskinpenkin sivusta tonnarin etupenkkiin?
4. Onko tonnarin kummassakin etupenkissä säädettävä lämpötyyny vai ainoastaan kuskinpenkissä, kuten satkussakin?
Tämä kaikki siksi, että olisi tiedossa brittitonnarin nahkaiset etupenkit
Penkkien sähköistä pari kyssäriä...
Penkkien sähköistä pari kyssäriä...
----- No more Saabs -----
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
Lyhyesti:
Tonnarin sähköt molemmissa penkeissä samankaltaiset kuin säädettävässä 900:n penkissä.
Istuimen sisällä olevan anturi korvataan 900:n termostaatilla. Sinuna harkitsisin 900:n kuskin penkistä tekeväni säädettävän.
Mekaniikkamuutos tosi hankalaa. Siirrä vasemmasta brittipenkistä pehmusteet, päälliset 900:n kuskin penkkiin, niin sinulla on sitten molemmat penkit säädettäviä. Toivottasti molemmissa on muoviosat samanvärisiä.
Tonnarin sähköt molemmissa penkeissä samankaltaiset kuin säädettävässä 900:n penkissä.
Istuimen sisällä olevan anturi korvataan 900:n termostaatilla. Sinuna harkitsisin 900:n kuskin penkistä tekeväni säädettävän.
Mekaniikkamuutos tosi hankalaa. Siirrä vasemmasta brittipenkistä pehmusteet, päälliset 900:n kuskin penkkiin, niin sinulla on sitten molemmat penkit säädettäviä. Toivottasti molemmissa on muoviosat samanvärisiä.
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Juu briteissä nää on ja hinta pelkälle kuljetuksellekin on sellainen, että moni pyörittelisi täällä päätään.
Olen tässä vuosien saatossa oppinut että projektit eivät etene jahkailemalla tai rahojen päällä istumalla.
Näillä neuvoilla päästään eteenpäin. Kiitoksia.
Vielä yksi kysymys:
Kuinka hankalaa on vaihtaa se turvavyön lukituskappale ja saako sen käännettyä toiselle puolelle penkkiä?
Tällöinhän sen ristiseläntuen saisi auton keskelle, eikä sitä tarvitsisi poistaa. Vai???
Olen tässä vuosien saatossa oppinut että projektit eivät etene jahkailemalla tai rahojen päällä istumalla.
Näillä neuvoilla päästään eteenpäin. Kiitoksia.
Vielä yksi kysymys:
Kuinka hankalaa on vaihtaa se turvavyön lukituskappale ja saako sen käännettyä toiselle puolelle penkkiä?
Tällöinhän sen ristiseläntuen saisi auton keskelle, eikä sitä tarvitsisi poistaa. Vai???
----- No more Saabs -----
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992