Riittääkö päävirtakatkasijaksi pelkästään että laittaa katkasimen siihen akun plussa johon vällii
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
..Oisko tässä suurinpiirtein kaikki pakollinen, vaan onko vielä jotain, onko mitään ylimäärästä?; Kankaat pois ja sisustukset pois, penkit pois kuppipenkki kuskin penkiksi, (jollon se ei ilmeisesti mee ennää normaalista katsastuksesta?) puskurit irti kiinnikkeineen sitte tosiaan ne verkot ja päävirta katkasin, moottorin ja vaihdelaatikon kiinnityksen vahvistus, 6pistevyöt?
Tosiaan onko turposaapeissa vahvempilaatikko kuin normaali 900? Menee kait tuo vakio laatikokin jonku aikaa jos ei parempaa saa?
Lastuttamisesta sen verran ku en tiiä muutaku että se tuo tehoa ruiskuihin, eli onko lastuttaminen mekaaniseen ruiskuun mahdollista ja onko sallittua jokkikseen?
Onko auton keventämiseen sallittua ovien vaihto kevyempää, konepellin vaihtamine kevyempää?
Entä tarviiko iskareitten olla alkuperäset jos laittais taakse jotain jämympää ku nytte on jotku öljyiskarit..
Jos tuossa o ees suurinpiirtein kaikki tarvittava nii kyllä tästä taitaa jokkis projekti tulla jos en myy tuota autoa 500€ ja osta halvempaa tilalle.. Meinaa olla aika arvokas jokkis rungoksi??
Onko sitten mitään rajotuksia ruosteen kans? onko ihan perus että ei saa olla reikiä kantavissa osissa vai?
Poikkeaako nuortenluokan autot mitenkään muista?
Nii ja tosiaan kiitos, noista jo annetuista neuvoista..