og900 katsastusraportti... mitäs osia pitäisi vaihtaa?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
johniemi
"Aero"
Viestit: 342
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 12:44
Paikkakunta: Joensuu

og900 katsastusraportti... mitäs osia pitäisi vaihtaa?

Viesti Kirjoittaja johniemi »

Eli vm. 1990 900S:n katsastuksen tarkastuskortti sanoo seuraavaa:

-Oikea etujarruletku pullistunut.

-Vasen raidetangonpää (sisä) väliä.

-Vas. vetoakselin suojakumi halki.

Toi raidetangon pää aiheuttaa ongelmia kun en ole oikein varma onko motonetin tarjoama "900 78--93 Raidetanko+sisäpää V/O Tehostimella!. . . . . . 17-2064 16.48" oikea osa vai ei?

Ja sitten tyhmä kysymys; Eihän tuo raidetangonpää voi aiheuttaa tehostimen öljyvuotoa vaan vika on varmaan jossain tiivisteessä tms.? Tehostinöljyä vuotaa "jostain" n. ½ desiä kuukaudessa.

-John
Avatar
patse
"Saabisti"
Viestit: 2141
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:18
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja patse »

Vaihtaisin samalla myös vasemman jarruletkun, jos ei ole lähiaikoina vaihdettu.
Oikea osa on, ei pitäis olla vaikea vaihtaa itse, jos on paikka ja vähän työkaluja. Sisäpää ei ole yhteydessä mitenkään, että sen väljyys aiheuttaisi öljyvuotoa. Onkos letkuliitokset tarkistettu, kävi vaan itselle joskus sellainen hama, että en huomannut heti löysää klemmaria ja lisäilin vain öljyä. nämä hommat tehty joskus og900i16
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Vastaa Viestiin