Eli vm. 1990 900S:n katsastuksen tarkastuskortti sanoo seuraavaa:
-Oikea etujarruletku pullistunut.
-Vasen raidetangonpää (sisä) väliä.
-Vas. vetoakselin suojakumi halki.
Toi raidetangon pää aiheuttaa ongelmia kun en ole oikein varma onko motonetin tarjoama "900 78--93 Raidetanko+sisäpää V/O Tehostimella!. . . . . . 17-2064 16.48" oikea osa vai ei?
Ja sitten tyhmä kysymys; Eihän tuo raidetangonpää voi aiheuttaa tehostimen öljyvuotoa vaan vika on varmaan jossain tiivisteessä tms.? Tehostinöljyä vuotaa "jostain" n. ½ desiä kuukaudessa.
-John
og900 katsastusraportti... mitäs osia pitäisi vaihtaa?
Vaihtaisin samalla myös vasemman jarruletkun, jos ei ole lähiaikoina vaihdettu.
Oikea osa on, ei pitäis olla vaikea vaihtaa itse, jos on paikka ja vähän työkaluja. Sisäpää ei ole yhteydessä mitenkään, että sen väljyys aiheuttaisi öljyvuotoa. Onkos letkuliitokset tarkistettu, kävi vaan itselle joskus sellainen hama, että en huomannut heti löysää klemmaria ja lisäilin vain öljyä. nämä hommat tehty joskus og900i16
Oikea osa on, ei pitäis olla vaikea vaihtaa itse, jos on paikka ja vähän työkaluja. Sisäpää ei ole yhteydessä mitenkään, että sen väljyys aiheuttaisi öljyvuotoa. Onkos letkuliitokset tarkistettu, kävi vaan itselle joskus sellainen hama, että en huomannut heti löysää klemmaria ja lisäilin vain öljyä. nämä hommat tehty joskus og900i16
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18