Juu mua tais tulla viime yönä vastaa sama auto kun hoipuin baaria. Viis ovinen, hopeinen viistokeula satku. Aeron helmasarjat, alumiinisiipi ja jumalattomat rattaat alla.
Rekisteri oli KKV-909 ja kun haki sillä tiedot, niin selvis seuraavaa:
Auto: Saab 5D combi sedan 900i
Omistaja: Harri Kalevi Kiukas
Piti jemmata digikamera autoon torstain jälkeen, jos sais vaikka kalastettua kuvan autosta, niin vois laittaa muittenkin ihmeteltäväks. Se takasiipi voi pian jakaa mielipiteitä..
Kyseinen auto on omistajan todellinen silmäterä. Autoa on rakennettu pitkään ja hartaasti. Moni on vinoillut siivestä joka lepää takaluukun päällä, mutta se ei ole pelkkä koriste, vaan esine joka pitää perän tiessä talviliukkailla, ja kesällä yli 200 vauhdeissa. Auto on hieno. Auton tekniikasta en uskalla mainita mitään, koska omistaja haluaa pitää sen omana tietonaan. Sana leviää liian nopeasti.... Rengastus autossa on 215/40/17 ja madallusta on riittävästi, eli alemmas ei oikein voi enää tiputtaa.. Harvassa 900 on nahkapenkit jne...
Mitä enemmän tiedät, sen tyhmempi tiedät olevasi...
No kyllähän noita nahkapenkkejä noissa ysisatasissa on (ainakin mulla ja mun pikkuveljellä).. Mutta kyllä se vaan on siisti pirssi. Viime viikon ajelin digikameran kanssa ympäri mikkeliä, mutta en onnistunu kuvaa saamaan. Nyt sit perjantaina loppu koulu ja muutto Jyväskylään. Eli auton metsästys jatkuu ensi syksynä. Jahka siitä siihen mennessä tullu tännekkin jo jotain uutta ja varmaa infoa..